Από την Κάρπαθο κατάγεται ο διευθύνων σύμβουλος της «Αττικής Οδού» που παραιτήθηκε

Από την Κάρπαθο κατάγεται ο διευθύνων σύμβουλος της «Αττικής Οδού» που παραιτήθηκε

Από την Κάρπαθο κατάγεται ο διευθύνων σύμβουλος της «Αττικής Οδού» που παραιτήθηκε

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 839 ΦΟΡΕΣ

Από το νησί της Καρπάθου, κατάγεται ο διευθύνων σύμβουλος κ. Βασίλης Χαλκιάς της «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε» που διαχειρίζεται την Αττική Οδό στη σκιά του κυκλοφοριακού «εμφράγματος» που σημειώθηκε στον αυτοκινητόδρομο, με χιλιάδες εγκλωβισμένους οδηγούς, λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίς».

Ο κ. Χαλκιάς, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλε την παραίτησή του στην πρόσφατη συνεδρίαση.

Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο κ. Χαλκιάς, στην επιστολή του «προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε.» σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού».

Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου.

Σύμφωνα με την karpathiaki.gr, ο Βασίλης Χαλκιάς γεννήθηκε το 1957 στο Απέρι της Καρπάθου. Είναι Διπλωματούχος Τοπογράφος Μηχανικός Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1981), με Μεταπτυχιακές Σπουδές στις ΗΠΑ (Master’s Degree in Civil Engineering) από το New Jersey Institute of Technology (1984). Με συνολικά 40 χρόνια εμπειρίας στο διεθνές συγκοινωνιακό γίγνεσθαι, είναι μέλος των Τεχνικών Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΤΕΕ) και των ΗΠΑ (Professional Engineer) και Fellow Member τόσο της Αμερικανικής Ένωσης Πολιτικών Μηχανικών (American Society of Civil Engineers -ASCE) όσο και του Διεθνούς Ινστιτούτου Συγκοινωνιολόγων Μηχανικών (Institute ofTransportation Engineers [ΙΤΕ]).

Ξεκίνησε την επαγγελματική του ενασχόληση στις ΗΠΑ όπου και εργάστηκε σε διάφορες εταιρείες για τα πρώτα 15 χρόνια της καριέρας του. Υπήρξε συνιδρυτής και εταίρος κατέχων επί 8ετία τη θέση του Αντιπροέδρου της Εταιρείας Συμβούλων VMI-Maris & Associates στο Glen Rock, New Jersey, με αντικείμενο μεγάλα Συγκοινωνιακά

Έργα και Έργα Ανάπτυξης Γης, σε πολλές Πολιτείες των ΗΠΑ.
Γεμάτος εμπειρίες, επιστρέφει στην Ελλάδα και το 1994 εντάσσεται στο Τμήμα Μελετών του Μετρό της Αθήνας, του μεγάλου συγκοινωνιακού Έργου της εποχής για να ακολουθήσει το 1996 η ένταξή του στην ολιγομελή ομάδα που ανέλαβε να υλοποιήσει το μεγαλεπήβολο Έργο της Αττικής Οδού.

Αναλαμβάνει θέση στην ηγετική ομάδα υλοποίησης του Έργου, του πρώτου αυτοκινητόδρομου με συμμετοχή ιδιωτών, καταλαμβάνοντας τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της εταιρείας Παραχώρησης «Αττική Οδός ΑΕ». Το 1999 ιδρύεται η Εταιρεία Λειτουργίας και Συντήρησης με ευθύνη την προετοιμασία και στη συνέχεια την ανάληψη της λειτουργίας και συντήρησης του δρόμου.
Αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Αττικές Διαδρομές A.E.», (θέση την οποία κατείχε μέχρι πρότινος) και συγκροτεί ολιγομελή ομάδα Ελλήνων μηχανικών με σκοπό την εκπαίδευσή της στα «μυστικά» της λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων.

Με όπλο την αμερικανική εμπειρία στην πλάτη του αρχίζει τις διεθνείς επαφές με στόχο την απόκτηση περαιτέρω τεχνογνωσίας και προετοιμασίας της ομάδας του στον τομέα της λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων.
Η τμηματική λειτουργία της Αττικής Οδού αρχίζει το 2001 με το Έργο να μπαίνει σε πλήρη λειτουργία το 2004, λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς της Αθήνας, με τα μάτια όλου του κόσμου να είναι στραμμένα τότε στην Ελλάδα. Η Αττική Οδός λειτουργεί άψογα εξυπηρετώντας με τον καλύτερο τρόπο την Ολυμπιακή οικογένεια και τους Αγώνες του 2004.

Η ομάδα των Αττικών Διαδρομών καθιερώνεται στο συγκοινωνιακό γίγνεσθαι της χώρας και πολλοί πλέον αποκαλούν τον Βασίλη Χαλκιά «πατέρα της λειτουργίας των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων».

Διαβάστε ακόμη

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών