Συνεργασία ΠΡΟΤΟΥΡ και “Low Season Traveler” για την προώθηση της Ρόδου εκτός της υψηλής τουριστικής σεζόν

Συνεργασία ΠΡΟΤΟΥΡ και “Low Season Traveler” για την προώθηση της Ρόδου εκτός της υψηλής τουριστικής σεζόν

Συνεργασία ΠΡΟΤΟΥΡ και “Low Season Traveler” για την προώθηση της Ρόδου εκτός της υψηλής τουριστικής σεζόν

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 298 ΦΟΡΕΣ

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Δήμος Ρόδου αναφέριε τα εξής:

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν την Μ. Παρασκευή οι συναντήσεις εκπροσώπων των τοπικών φορέων, ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων με στελέχη του “Low Season Traveler”, κατόπιν πρωτοβουλίας του ΠΡΟΤΟΥΡ.

Πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 45 meetings σε διάστημα τεσσάρων ημερών, ενώ o Ιδρυτής του “Low Season Traveler”, κ. Ged Brown με τον Γενικό Διευθυντή, κ. Tony Hallwood επισκέφθηκαν τουριστικά αξιοθέατα εντός και εκτός πόλης και συναντήθηκαν με ιδιοκτήτες καταστημάτων οι οποίοι λειτουργούν την χαμηλή περίοδο και το χειμώνα.

Ενημερώθηκαν επίσης από τον Πρόεδρο του ΠΡΟΤΟΥΡ, κ. Αλέξανδρο Κολιάδη για τις οργανωμένες τουριστικές δραστηριότητες τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάιο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο και Νοέμβριο καθώς και τις δυνατότητες προγραμματισμού εκδρομών σε αυτές τις περιόδους.

Ο ΠΡΟΤΟΥΡ σε συνεργασία με το “Low Season Traveler”, ένα οργανισμό που ειδικεύεται στην προώθηση και προβολή των τουριστικών προορισμών κατά τη χαμηλή σεζόν, θα υλοποιήσει ειδικό πρόγραμμα που στοχεύει την ενίσχυση της επισκεψιμότητας εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου στη Ρόδο.

Το πρόγραμμα αυτό θα παρουσιαστεί και θα επικοινωνηθεί σε μεγάλους tour operators και travel agents οι οποίοι έχουν ακριβώς αυτό το αντικείμενο.

Σημειώνεται ότι η Ρόδος είναι ο πρώτος προορισμός στην Ελλάδα που προωθείται από το “Low Season Traveler”. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, θα σταλούν newsletters, θα δημιουργηθούν βίντεο για το Youtube, θα υπάρξει αρθρογραφία για τον προορισμό σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά. Επιπλέον, θα υπάρξει παρουσίαση του νησιού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυκλική, μηνιαία αναφορά της Ρόδου με 10 διαφορετικά θέματα και μηνύματα στο website https://lowseasontraveller.com

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού