Βράβευση της Dingo Marketing Team για την online στρατηγική των Πηγών Καλλιθέας

Βράβευση της Dingo Marketing Team για την online στρατηγική των Πηγών Καλλιθέας

Βράβευση της Dingo Marketing Team για την online στρατηγική των Πηγών Καλλιθέας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 640 ΦΟΡΕΣ

Ένα ακόμα βραβείο προσέθεσε και φέτος στην τροπαιοθήκη της η Dingo Marketing Team και αυτή τη φορά αφορά τον σχεδιασμό της ψηφιακής στρατηγικής των Πηγών Καλλιθέας. Πρόκειται για ένα ακόμα Silver Award για την εταιρεία, από τον πασίγνωστο πλέον θεσμό των Tourism Αwards στην κατηγορία “Digital Strategy”. H απονομή έλαβε χώρα στις 09/05/2022 στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού σε μια λαμπρή τελετή που βράβευσε κάποιες από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες στον ελληνικό τουρισμό.

Η Dingo Marketing Team, η οποία ειδικεύεται στην ψηφιακή στρατηγική μεγάλων τουριστικών επιχειρήσεων, ανέλαβε να εκπονήσει για τις Πηγές Καλλιθέας ένα συγκροτημένο πλάνο στρατηγικής, συνθέτοντας τους επικοινωνιακούς άξονες, τα αφηγήματα που συνοδεύουν το αξιοθέατο και καταρτίζοντας το διάγραμμα δράσεων. Τελικός στόχος ήταν η αύξηση του “awareness” του brand των Πηγών Καλλιθέας, αλλά και η αύξηση των εταιρικών και ιδιωτικών εκδηλώσεων που διεξάγονται εντός του αξιοθεάτου.

Σε συνέχεια του πλάνου, μεταξύ άλλων, ακολούθησε ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας των Πηγών Καλλιθέας, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα και καλές πρακτικές, η επαναδιαμόρφωση των φορμών εκδήλωσης ενδιαφέροντος για διεξαγωγή πολυτελών γάμων και εκδηλώσεων, ενώ επανασχεδιάστηκε και η οπτική επικοινωνία των Πηγών αναφορικά με την παρουσία του στα κοινωνικά δίκτυα, το Google Business, και λοιπά ψηφιακά “touchpoints” του επισκέπτη με το αξιοθέατο. Επίσης, υιοθετήθηκαν στρατηγικές omnichannel ούτως ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορεί να εξυπηρετηθεί με την ίδια ευκολία είτε επικοινωνεί μέσω ιστοσελίδας είτε μέσω κοινωνικών δικτύων στο ταχύτερο δυνατό χρόνο.
Τέλος, οι ενέργειες Search Engine Optimization και οι προσεκτικά μελετημένες καμπάνιες προβολής είχαν ως αποτέλεσμα να εκτοξευθεί η προβολή του αξιοθέατου.

Κατόπιν της ολοκλήρωσης των ενεργειών, πέραν της αυξημένης προβολής των Πηγών Καλλιθέας στα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας, αυξήθηκε το ποσοστό μετατροπής από επισκέπτες σε ενδιαφερομένους, για ιδιώτες και επιχειρήσεις που ήθελαν να διοργανώσουν την εκδήλωσή τους στον χώρο των Πηγών Καλλιθέας, ενώ παράλληλα, για πρώτη φορά οι επικοινωνιακές ενέργειες των Πηγών Καλλιθέας διαθέτουν πλέον ομοιογένεια, συγκροτημένη τοποθέτηση και οργανωμένη παρουσία σε όλα τα κύρια κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας.
Σύμφωνα με την Dingo Marketing Team, η συγκεκριμένη βράβευση συμπίπτει χρονικά με τη «νέα εποχή», στην οποία μπαίνει η εταιρεία, αφού κατ’ επιταγή των νέων τάσεων το «παραδοσιακό ψηφιακό marketing έχει πλέον ξεπεραστεί».

Ο διευθυντής της εταιρίεας κ. Ραφαήλ Κουδούνης σε σχετική δήλωσή του ανέφερε ακόμα:
«Το γεγονός ότι δουλεύεις για το δημόσιο, δε σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κυνηγάς το αποτέλεσμα. Το αντίθετο μάλιστα,. Εκεί είσαι υποχρεωμένος δύο φορές να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό, γιατί το καλό αποτέλεσμα επηρεάζει πολλούς περισσότερους. Αυτό, το αποδείξαμε και πέρυσι με την καμπάνια προβολής του Δήμου Ρόδου, #WhatILoveAboutRhodes, η οποία επίσης διακρίθηκε με βραβείο στην κατηγορία της Ψηφιακής Στρατηγικής, φέρνοντας για τον προορισμό εξαιρετικά αποτελέσματα σε μια πολύ δύσκολη χρονικά συγκυρία.

Αντίστοιχη επιτυχία είχε και ο σχεδιασμός της ψηφιακής προβολής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου, την οποία είχαμε αναλάβει δωρεάν για τρία συναπτά έτη, αποσπώντας και εκεί ένα διεθνές βραβείο (2018) και δύο ελληνικά (2019, 2020).
Νομίζω ότι με τη δουλειά μας όλα αυτά τα χρόνια, έχουμε αποδείξει ότι η επιτυχία ενός πρότζεκτ είναι πάντα θέμα επιλογής: επιλέγεις να μελετάς τις εξελίξεις, επιλέγεις να ψάχνεις συνεχώς τα κατάλληλα εργαλεία, επιλέγεις να λες με εντιμότητα και επαγγελματισμό τι πρέπει να γίνει και τι όχι.

Πέραν, του επαγγελματισμού, στις Πηγές Καλλιθέας είχαμε ένα ακόμα κίνητρο να εργαστούμε μεθοδικά. Ως Ροδίτες και ως πολίτες, θέλουμε να βλέπουμε πρακτικές που δουλεύουν σωστά, να εφαρμόζονται και στον δικό μας τόπο».
Το βραβείο είναι εφάμιλλο του αξιοθεάτου των Πηγών Καλλιθεάς, αφού η ψηφιακή στρατηγική που εκπονήθηκε διακρίθηκε για τη αρτιότητα, την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητά της, ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε δεκάδες άλλες υποψηφιότητες.
Η στρατηγική σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Δημοτικής Αρχής, ώστε σπουδαία και ιστορικά αξιοθέατα της Ρόδου, όπως εν προκειμένω οι Πηγές Καλλιθέας, να αποκτήσουν σημαντική ψηφιακή παρουσία και προβολή. Υπενθυμίζεται ότι το φετινό βραβείο είναι το 11ο βραβείο της εταιρείας, ανάμεσα σε άλλα βραβεία από ελληνικούς και διεθνείς θεσμούς.

Διαβάστε ακόμη

Πάμε Στοίχημα: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα

To ΝΕΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ των Super Market Παναγιωτάς είναι εδώ!

ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

Sissitio ...Πανδαισία γεύσεων, αισθήσεων και εμπειριών

Τα Mymarket στηρίζουν για 2η χρονιά τους εργαζομένους τους που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Η Meeting Point Hotel Management Hellas, αναζητά για τα ξενοδοχεία της στη Ρόδο, που φέρουν τα brands LABRANDA, Βοηθό Λογιστή

Νέους συνεργάτες για να στελεχώσουν το δυναμικό της αναζητά η Caterplus