Β. Καλοπήτας: Όσα ξέχασε να μας πει ο κ. Μητσοτάκης από την Κω

Β. Καλοπήτας: Όσα ξέχασε να μας πει ο κ. Μητσοτάκης από την Κω

Β. Καλοπήτας: Όσα ξέχασε να μας πει ο κ. Μητσοτάκης από την Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 274 ΦΟΡΕΣ

Το πάγιο και δίκαιο αίτημα των κατοίκων της Κω για την κατασκευή και λειτουργία νέου Νοσοκομείου αποφάσισε να υλοποιήσει η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως ανακοίνωσε ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του την Πέμπτη στο νησί του Ιπποκράτη.

Αυτό που «ξέχασε» να μας πει ο πρωθυπουργός, επί των ημερών του οποίου ο τομέας Υγείας στα Δωδεκάνησα αλλά και σε ολόκληρη την Ελλάδα «νοσεί βαριά», είναι πώς θα λειτουργήσει μέχρι τότε ο υφιστάμενο νοσοκομείο της Κω.

Αυτό που «ξέχασε» να μας πει ο πρωθυπουργός είναι πότε, μέχρι το «συντομότερο δυνατόν» να αποκτήσει υπόσταση μέσω συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος για την κατασκευή του νέου νοσοκομείου της Κω, το υφιστάμενο νοσοκομείο θα ενισχυθεί με γιατρούς, νοσηλευτές και σύγχρονο εξοπλισμό.

Αυτό που «ξέχασε» να μας πει ο πρωθυπουργός είναι ότι με την αδιαφορία της κυβέρνησής του και την ολιγωρία του Υπουργείου Υγείας, οι Δωδεκανήσιοι στερούνται το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους για δωρεάν πρόσβαση σε ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες υγείας. Επιδίωξη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής είναι η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, με καθολική κάλυψη του πληθυσμού, ίσα δικαιώματα για τους ασφαλισμένους και ίσες ευκαιρίες για τους επαγγελματίες υγείας.

Αποτελεσματικό δίκτυο ΠΦΥ, με υπηρεσίες υγείας που θα προσφέρονται από τη γέννηση μέχρι το τέλος της ζωής, με δράσεις πρόληψης της νόσου και προαγωγής της υγείας. Με αναβαθμισμένη χρήση της τηλεϊατρικής, περίθαλψη οξέων και χρονίων νοσημάτων και καταστάσεων υγείας, με αποκατάσταση, παρηγορητική και υποστηρικτική φροντίδας στο ιατρείο, στο σπίτι ή σε ειδικές δομές υγείας και φροντίδας στην κοινότητα.

Με διαδραστικό ψηφιακό περιβάλλον και επέκταση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης στη διοίκηση της υγείας.

Καλούμε τον Πρωθυπουργό και τον Υπουργό Υγείας την Παρασκευή 10 Ιουνίου στην ευρεία σύσκεψη που διοργανώνει το Εργατικό Κέντρο της Ρόδου για την προκλητική απαξίωση και την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το Γενικό Περιφερειακό Νοσοκομείο «Ανδρέας Παπανδρέου», για να μας πουν όσα «ξέχασαν» να αναφέρουν από την Κω σχετικά με τις προκηρύξεις μόνιμων θέσεων ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, για την άμεση μετακίνηση γιατρών ώστε να καλυφθούν οι κενές θέσεις μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος, για την παροχή κινήτρων σε υγειονομικούς προκειμένου να υπηρετήσουν στα νησιά μας και ποιος είναι ο σχεδιασμός τους για την κάλυψη των αναγκών της θερινής περιόδου που οι ανάγκες στα νοσοκομεία πολλαπλασιάζονται εξαιτίας των χιλιάδων ταξιδιωτών που επισκέπτονται τα Δωδεκάνησα για τις διακοπές τους.

Εκείνοι μπορεί να «ξεχνούν» όταν οι κάμερες κλείνουν και επιστρέφουν στην Αθήνα, εμείς που εδώ στα νησιά μας βιώνουμε από κοντά την αγωνία των συμπατριωτών μας, που ζούμε, εργαζόμαστε, μεγαλώνουμε τα παιδιά μας σε αυτά τα νησιά θα είμαστε εδώ για να τους υπενθυμίζουμε ότι έχουμε δικαίωμα στην άμεση και απρόσκοπτη πρόσβαση στις δημόσιες δομές υγείας.

Διαβάστε ακόμη

Μάνος Κόνσολας: «Το πρόβλημα της λειψυδρίας μας αφορά όλους, αφορά όλα τα νησιά. Είναι κορυφαία προτεραιότητα»

Γιάννης Παππάς στη Βουλή: Παρέμβαση για τον αιγιαλό και τις καθυστερήσεις στις αρχαιολογικές γνωμοδοτήσεις

Μάνος Κόνσολας: «Η μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού επιλέγει τη σταθερότητα και όχι το χάος και την ακυβερνησία»

Σάκης Αρναούτογλου προς Κομισιόν: Πότε θα στηρίξετε πραγματικά τους ανθρώπους της θάλασσας;

Μάνος Κόνσολας: «Τα πράγματα αλλάζουν. Πιο αυστηρή η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την παράνομη μετανάστευση. Ποια είναι τα οφέλη για την Ελλάδα»

Κ. Χατζηδάκης: Η Νέα Δημοκρατία συνδυάζει το αίτημα της σταθερότητας με την εθνική ανανέωση

Κυρ. Μητσοτάκης: Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές

Ράπισμα του Βασίλη Α. Υψηλάντη κατά των μεθοδεύσεων της Τουρκίας για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και την Κύπρο στο Συμβούλιο της Ευρώπης