Διημερίδα για την έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση

Διημερίδα για την έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση

Διημερίδα για την έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 429 ΦΟΡΕΣ

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη το σαββατοκύριακο 25 & 26 Ιουνίου 2022 η Διημερίδα για την έρευνα στη μαθηματική εκπαίδευση και τη μαθηματική σχολική πραγματικότητα με Διεθνή Συμμετοχή, που συνδιοργάνωσαν το Εργαστήριο Μαθηματικών Διδακτικής και Πολυμέσων του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το 2ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Ν. Αιγαίου σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Α’ Βάθμιας και Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δωδεκανήσου, την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία-Παράρτημα Δωδεκανήσου, το ΚΕΚ Γεννηματάς και την Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου και που ήταν αφιερωμένη στον κ. Αθ. Γαγάτση, για την προσφορά του στην έρευνα για τη μαθηματική παιδεία.

Το θέμα της Διημερίδας ήταν:
Σύγχρονες τάσεις για τη μαθηματική πραγματικότητα στο σχολείο και την έρευνα σε θέματα μαθηματικής παιδείας στην εκπαίδευση. Η ελληνική περίπτωση: Αναγκαιότητες, Προσαρμογές, Βελτιώσεις και Προτάσεις για ισότιμη πορεία με διεθνή πρότυπα, ο ρόλος και η επιρροή των διεθνών αξιολογήσεων.

Οι θεματικές ενότητες ήταν:
• Έρευνα σε θέματα μαθηματικής παιδείας.
• Η θέση των μαθηματικών στο σύγχρονο σχολείο: προβληματισμοί, τάσεις και προτάσεις.
• Νέα προγράμματα σπουδών εαι Εφαρμογές μαθηματικών θεμάτων στη διδακτική πράξη.
• H θέση της γεωμετρίας σε ένα σύγχρονο πρόγραμμα μαθηματικών στη εκπαίδευση.
• Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση.
• Διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων από τα μαθηματικά κάτω από νέο πρίσμα στην Ελλάδα και τον κόσμο.
• Διαγωνισμοί μαθηματικής παιδείας, εθνικές και διεθνείς διαγνωστικές δοκιμασίες.
• Αξιολόγηση στα μαθηματικά: Ο ρόλος των ΤΠΕ.

Η Διημερίδα έλαβε χώρα δια ζώσης στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Πανεπιστήμιου Αιγαίου και εξ αποστάσεως μέσω Ζoom και συνολικά συμμετείχαν πάνω από 220 άτομα, μεταξύ των οποίων και διακεκριμένοι επιστήμονες από Πανεπιστήμια έξι χωρών.


Ακούστηκαν αξιόλογες εισηγήσεις και έγιναν ουσιαστικές προτάσεις και το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων αποτυπώθηκε στις στοχευμένες συζητήσεις που ακολούθησαν.


Η Διημερίδα απευθυνόταν σε στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, ερευνητές, φοιτητές προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες και κάθε ενδιαφερόμενο και ανέδειξε τις τάσεις που παρουσιάζονται στη μαθηματική εκπαίδευση, ιδιαίτερα μετά και τις διεθνείς αξιολογήσεις και τα νέα προγράμματα σπουδών για τα μαθηματικά.


Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εισηγητές, τους συμμετέχοντες, το ΚΕΚ Γεννηματάς και όλους τους συνεργάτες, που υποστήριξαν την επιστημονική αυτή εκδήλωση με κάθε τρόπο.

Διαβάστε ακόμη

Επίσκεψη στη Βιομηχανία Αεριούχων Ποτών «ΒΑΠ-Π. Κουγιός ΑΒΕΕ»: Μία εκπαιδευτική ματιά στην τοπική παραγωγή

Τη δράση «MyEU2024 - Συμμετέχω ενεργά στο Μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης» φιλοξένησε ο δήμος Ρόδου για μαθητές του νησιού μας

Ψηφιακό σχολείο και φροντιστήριο: Το υβριδικό σύστημα που θα υπάρχει σε απομακρυσμένες περιοχές

Τρία βραβεία σε διεθνή διαγωνισμό απέσπασε ο «Δράκος της Ρόδου»

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων