Ρόδος και Ferrari ενώνουν τις δυνάμεις τους

Ρόδος και Ferrari ενώνουν τις δυνάμεις τους

Ρόδος και Ferrari ενώνουν τις δυνάμεις τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 5189 ΦΟΡΕΣ

Δύο μεγάλα brand name, η Ρόδος, παγκόσμιος τουριστικός προορισμός και ίσως το πιο ποθητό αυτοκίνητο στον κόσμο, η Ferrari, συναντιούνται την Άνοιξη του 2023 σε ένα πρωτοποριακό event προβολής για το οποίο θα έρθουν εδώ σαράντα από αυτά τα εμβληματικά αυτοκίνητα και το οποίο διοργανώνει το Ferrari club Passione Rossa σε συνεργασία με την περιφέρεια, τον δήμο Ρόδου και το επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

Για αυτό μίλησαν χθες, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν στο ΕΒΕΔ, ο πρόεδρος του κ. Γιάννης Πάππου, ο εντεταλμένος Τουρισμού της περιφέρειας κ. Κώστας Χρυσοχοίδης, όπως και του δήμου κ. Θανάσης Βυρίνης και ο πρόεδρος του club κ. Φάβιο Μπαρόνε που βρίσκεται στη Ρόδο για την προετοιμασία, μαζί με τον εκπρόσωπο του club στην Ελλάδα, κ. Πάολο Μελισάνο.

Καταρχάς, ο κ. Πάππου είπε ότι, για ακόμα μία φορά, έχουμε τη χαρά να έχουμε μία δράση ανάδειξης του προορισμού της Ρόδου σε συνεργασία με την περιφέρεια και τον περιφερειάρχη κ. Γιώργο Χατζημάρκο, τον δήμο Ρόδου και τον δήμαρχο κ. Αντώνη Καμπουράκη και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

«Αυτό δείχνει πόσο ισχυρή διάθεση και στόχευση υπάρχει στο να επενδύσουμε στον προορισμό που λέγεται Ρόδος, να αναδείξουμε τις ομορφιές του, να κάνουμε γνωστό το νησί μας όχι μόνο στην Ελλάδα, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά στο σύνολο του κόσμου, με δράσεις οι οποίες δίνουν ισχυρή προστιθέμενη αξία στον προορισμό που λέγεται Ρόδος», τόνισε ο κ. Πάππου.

Το event αυτό, προγραμματίζεται να λάβει χώρα τέλη Απριλίου ή τέλη Μαΐου του 2023, δηλαδή με την έναρξη της τουριστικής σεζόν.

«Το brand name της Ferrari σαφώς δίνει προστιθέμενη αξία και σ’ εμάς», είπε ακόμη ο πρόεδρος του ΕΒΕΔ και ανέφερε ότι, στο πλαίσιο αυτό, θα έχουν ακόμη μία ισχυρή συνεργασία με την περιφέρεια «που δείχνει ότι το να αναβαθμίσεις τον τόπο σου, το να ισχυροποιήσεις τη θέση σου στην παγκόσμια βιομηχανία, χρειάζεται σύμπραξη και από αυτή δεν μπορεί να λείπουν ούτε η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ούτε ο δήμος ούτε το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου», όπως είπε.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης, στη συνέχεια, επεσήμανε ότι είναι μία ακόμα δράση στην οποία μετέχουν οι φορείς αυτοί για την προβολή του νησιού αλλά ταυτόχρονα και μία παρουσία του ισχυρότερου brand στον κόσμο, που είναι η Ferrari.

Στη συνέχεια, έκανε γνωστό, ότι η συζήτηση για τη διοργάνωση αυτού του event ξεκίνησε με πρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού κ. Κάλλιστου Διακογεωργίου, και τώρα ξεκινούν την όλη προετοιμασία που χρειάζεται για να εξετάσουν τις δυνατότητες που έχει το νησί της Ρόδου για να μπορέσει να φιλοξενήσει το συγκεκριμένο event στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αυτό θα είναι διάρκειας τεσσάρων ημερών και για τον σκοπό του θα έρθουν στη Ρόδο γύρω στα 40 αυτοκίνητα Ferrari και θα γίνουν διάφορες δράσεις κατά την παραμονή τους εδώ.

Δηλαδή, αυτά θα κάνουν τον γύρο σε συγκεκριμένες περιοχές της Ρόδου και θα σταθμεύσουν σε διάσημα σημεία του νησιού.

«Πιστεύω να φανούμε δυνατοί και αντάξιοι του ονόματος όσον αφορά το οργανωτικό κομμάτι και των προδιαγραφών που θέτει το Ferrari club», είπε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Από την πλευρά του, ο κ. Βυρίνης είπε ότι, πράγματι, υπάρχει αυτός ο σχεδιασμός για μία δράση «στην οποία συναντιούνται δύο μεγάλα brand name: η Ρόδος και η Ferrari» και συμπλήρωσε ότι η προβολή τα τελευταία χρόνια, από την περιφέρεια, το Επιμελητήριο αλλά και τον δήμο, έχει αρκετές προεκτάσεις και δεν γίνεται πλέον με τον κλασικό τρόπο.

Η συγκεκριμένη προβολή είναι περισσότερο βιωματική αφού δεν είναι μόνο το τετραήμερο αλλά η προεργασία που έχει γίνει η οποία θα έχει αντίκτυπο παγκόσμια αλλά και μέσα από τις δράσεις που θα πραγματοποιηθούν στο νησί αλλά και αυτές που θα ακολουθήσουν, πιθανότατα με ένα video clip, θα αποτελέσει ακόμα ένα εργαλείο προβολής του νησιού μας.

Σύμφωνα με τον κ. Βυρίνη, τα μηνύματα που μπορούμε να περάσουμε είναι πολλαπλά, ακόμα και σε μαθητές για την οδική ασφάλεια.

«Για εμάς στον δήμο, προέχει μία προώθηση η οποία να είναι διαφοροποιημένη, να έχει αντίστοιχη αξία σε σχέση με αυτό το οποίο επιχειρούμε να κάνουμε και νομίζω ότι υπάρχουν όλα τα εχέγγυα ώστε να δώσουμε πολύ-πολύ μεγαλύτερη υπεραξία στο προϊόν της Ρόδου, εκμεταλλευόμενοι το εργαλείο που λέγεται Ferrari», τόνισε ακόμη.

Από την πλευρά του, ο κ. Μπαρόνε αφού ευχαρίστησε για τη φιλοξενία, είπε ότι έχει την τιμή να εκπροσωπεί το μεγαλύτερο Ferrari club που υπάρχει στον κόσμο και είπε: «Είμαι σίγουρος ότι το project που προχωράμε σε συνεργασία με την πόλη της Ρόδου, θα μπορέσει να μεταδώσει όλο εκείνο το συναίσθημα που εγώ ένιωσα όταν διέσχιζα την πόλη σας: ομορφιά, πάθος, ιστορία και κουλτούρα.

Η ίδια αίσθηση που έχει κανείς μόλις βάλει μπροστά αυτή την πιο γνωστή μηχανή του κόσμου»!

Μάλιστα, στο event θα προσπαθήσουν να εμπλέξουν όλους: από τα παιδιά, τους τουρίστες και τους κατοίκους του νησιού.

Όσο για το πώς θα γίνει η προώθηση, ο κ. Πάππου είπε ότι θα το διαφημίσουν μέσω social media και στις πλατφόρμες αναζήτησης που χρησιμοποιούν οι εν δυνάμει επισκέπτες του νησιού μας ώστε να τους προσελκύσουμε από ανταγωνίστριες αγορές και στάθηκε στην απόλυτη συνεργασία που έχουν περιφέρεια, δήμος και Επιμελητήριο.

Ο κ. Βυρίνης είπε ότι η διαφήμιση μπορεί να έχει και διαδραστικό περιεχόμενο μέσω διαγωνισμών π.χ. στα σχολεία, από πριν, που θα έχουν ως έπαθλο μία βόλτα με Ferrari και αυτό να διαφημιστεί μήνες πριν.

Σημειώνεται, τέλος, ότι, όσο πλησιάζει ο καιρός, θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για το event καθώς οι εκπρόσωποι του club τώρα ήρθαν για να δουν τους χώρους και να συζητήσουν με τους συνδιοργανωτές.

Διαβάστε ακόμη

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων