Δ. Ζανεττούλης: Φθάσαμε στην εποχή του 1955 με τη μεταφορά νερού σε βυτιοφόρα

Δ. Ζανεττούλης: Φθάσαμε στην εποχή του 1955 με τη μεταφορά νερού σε βυτιοφόρα

Δ. Ζανεττούλης: Φθάσαμε στην εποχή του 1955 με τη μεταφορά νερού σε βυτιοφόρα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1151 ΦΟΡΕΣ

Εκ διαμέτρου αντίθετες είναι οι απόψεις της μειοψηφίας στο διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΡ με αυτές της διοίκησής της και κατ’ επέκταση της δημοτικής αρχής, σε ό,τι αφορά τον χειρισμό του θέματος που αφορά την κάλυψη των αναγκών σε νερό.

Κατά την προχθεσινή συνεδρίαση του οργάνου μάλιστα, η μειοψηφία αποχώρησε και δεν ψήφισε κανένα από τα θέματα της συζήτησης εκφράζοντας τη διαφωνία της, αφού όπως υποστηρίζει, δεν χρησιμοποιήθηκαν οι γεωτρήσεις και προτιμήθηκε η μεταφορά του νερού με βυτιοφόρα.

Μάλιστα το μέλος της μειοψηφίας στο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΡ Δημήτρης Ζανεττούλης, με δηλώσεις που έκανε χτες στους δημοσιογράφους, παρουσίασε τις θέσεις της παράταξης, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη στάση του δημάρχου κατά τη συνεδρίαση, χαρακτηρίζοντάς την προσβλητική.

«Ξεκινήσαμε στις 10.30 και έως τις 2 ήταν ένας διαρκής μονόλογος από το δήμαρχο σαν να ήμασταν υπήκοοί του.

Στις 2 το μεσημέρι από οργή, αγανάκτηση και αηδία αποχωρήσαμε από τη συνεδρίαση ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται για συνεδρίαση αλλά μία απλή παρουσία, γι’ αυτό και δεν ψηφίσαμε καμία πίστωση και κανένα θέμα.

Και τι να ψηφίσει κανείς; Δέκα πιστώσεις των 30.000 ευρώ για τη μεταφορά νερού στις δέκα δημοτικές ενότητες; Αυτή τη στιγμή χρειάζεται νερό η Ρόδος; Ο Αρχάγγελος; Τα Αφάντου; Όχι. Χρειάζεται ο δήμος Λινδίων στην περιοχή Πεύκων και Λίνδου η περιοχή Λοθιάρικα της Λάρδου. οι μεταφορές είναι καθημερινές εκεί με τρία βυτία τα οποία νοικιάστηκαν από την Αθήνα και με άλλα δέκα ιδιωτών στα οποία καταφεύγουν οι ξενοδόχοι για να λύσουν τα προβλήματά τους.

Σε αυτή την κατάσταση φτάσαμε ενώ υπάρχουν γεωτρήσεις όπου με τα μισά χρήματα ίσως και λιγότερα θα μπορούσε να λυθεί το θέμα από το 2019. Τότε παραδόθηκαν στη νέα δημοτική αρχή 25 γεωτρήσεις ανά τη Ρόδο εκτός της ζώνης του φράγματος και του διυλιστηρίου.

Από το 2020, τώρα κατασκευάζουν ένα δίκτυο στο δήμο Λινδίων από την Κάλαθο, ενώ τους λέγαμε από τον Ιανουάριο να αξιοποιήσουν τις γεωτρήσεις και της Λάρδου και της Καλάθου» δήλωσε ο κ. Ζανεττούλης.

Μιλώντας για την πρόταση της διοίκησης να υπογραφούν και νέες συμβάσεις για τη μεταφορά νερού με βυτιοφόρα σε περιοχές του νησιού, πρόσθεσε τα εξής:
«Γιατί πρέπει να φτάσει η Ρόδος στην εποχή του 1955 με τα βυτιοφόρα; Και μάλιστα ο δήμαρχος ζήτησε στη συνεδρίαση την τροποποίηση του προϋπολογισμού με άλλες 500.000 ευρώ εκτός από τα προηγούμενα χρήματα για να γίνει η μεταφορά νερού και μέχρι τον Δεκέμβριο.

Ήταν πολύ προσβλητικός, ερειστικός και σε κάθε ερώτησή μας για το αν γίνεται ασφαλής μεταφορά νερού με όλους τους κανόνες υγιεινής, πόσο θα κοστίσουν και γιατί δεν αξιοποιούνται οι γεωτρήσεις μας έλεγε ότι λέμε... βλακείες και σαχλαμάρες. Του απαντήσαμε ότι του... επιστρέφουμε όσα λέει για εμάς.

Μας απείλησε ότι θα μας κλείσει τα μικρόφωνα ως μικρός δικτατορίσκος και του είπαμε να τα κλείσει.

Υποβαθμίζει την αυτοδιοίκηση και όλους τους εκπροσώπους της που θήτευσαν πριν από αυτόν και ένα ξεκάθαρο μήνυμα που θέλω να δώσω είναι ότι θα συνεχίσω να καταθέτω την άποψη τη δική μου και της παράταξής μου για όλα τα θέματα.

Του αρέσει δεν του αρέσει, θα ακούει την άποψη της μειοψηφίας και ας νευριάζει και ας αγανακτεί και ας μην μπορεί να το ανεχτεί. Ούτε τον φοβάμαι, ούτε τον ντρέπομαι και θα είμαι εκεί που με τάζει ο ροδιακός λαός».

Οικονομική κατάσταση της ΔΕΥΑΡ
Ο κ. Ζανεττούλης αναφέρθηκε και στην οικονομική κατάσταση της ΔΕΥΑΡ, έτσι όπως παρουσιάστηκε κατά τη συνεδρίαση, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για τις υπέρογκες οφειλές και τα λιγοστά έσοδα.

«Το σημερινό ταμείο της επιχείρησης είναι γύρω στις 500.000 ευρώ και οι άμεσες ανάγκες φτάνουν περίπου τα 8 εκατ. ευρώ. Μόνο στην περιφέρεια οφείλονται 3 εκατ. ευρώ, στον δήμο άλλα 3 εκατ. ευρώ, σε εργολάβους άλλα 2 εκατ. ευρώ.

Σταματούν οι εργολάβοι τις παρεχόμενες υπηρεσίες επειδή είναι απλήρωτοι, ενώ η ΔΕΗ έκοψε χθες (σ.σ. Τρίτη 9 Αυγούστου) το ρεύμα στο μοναστήρι της Παραμυθιάς, επειδή η ΔΕΥΑΡ δεν πλήρωσε τον λογαριασμό ρεύματος του μοναστηριού καθώς το χρησιμοποιεί για την αντλία που έχει ώστε να παίρνουν νερό και τα σπίτια και το μοναστήρι.

Χθες η ΔΕΗ έκοψε επίσης το ρεύμα στον Αρχάγγελο σε σπίτια που έχουν αντλητικά μηχανήματα λέγοντας ότι η ΔΕΥΑΡ δεν πλήρωσε το ρεύμα. Δεν έχω κάτι κατά του κ. Σπυρόπουλου που κάνει ό,τι μπορεί, αλλά καλώ τον δήμαρχο Ρόδου να παραιτηθεί από πρόεδρος της επιχείρησης, να ορίσει άλλον πρόεδρο ο οποίος να βρίσκεται καθημερινά στο γραφείο, θα συσκέπτεται με τους τεχνικούς και τους υπαλλήλους και θα μπορεί να είναι στη δράση και εκεί που είναι τα προβλήματα.

Ο αγαπητός κύριος δήμαρχος δεν μπορεί να είναι στο πεδίο. Άρα η ΔΕΥΑΡ δεν πάει καλά και κάποια στιγμή πρέπει να το αποφασίσει όσο και αν του αρέσει να είναι αυτός πρόεδρος. Δεν ωφελεί ούτε το νησί ούτε την ίδια την επιχείρηση.

Θα συνεχίσουμε να έχουμε προβλήματα μέχρι το τέλος της τουριστικής περιόδου αλλά εμείς είμαστε έτοιμοι αν μας ζητηθεί να συμβάλουμε σε ό,τι μπορούμε για να δοθούν λύσεις».

Ερωτηθείς για τα χρέη της επιχείρησης απάντησε ότι δεν δημιουργήθηκαν τώρα. «Υπάρχουν χρέη και από το 2000. Το θέμα είναι ότι εδώ και τρία χρόνια δεν έγινε κάτι για την είσπραξη αυτών των χρημάτων. Δεν λέω να... επιτεθούμε σε όλους τους οφειλέτες, αλλά κάτι πρέπει να γίνει για να εισπραχθούν.

Ξαφνικά μας είπαν ότι στην πενταετία παραγράφονται. Ζήτησα να μας δοθεί έγγραφο από ποιο νόμο αυτά παραγράφονται. Δεν μου δόθηκε. Ο δήμος κάτι πρέπει να κάνει για να διασφαλίσει τα έσοδα της εταιρείας», κατέληξε ο κ. Ζανεττούλης.

Διαβάστε ακόμη

Ημερίδα για την πρόληψη και αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Περιοδεία στο νησί μας πραγματοποίησε ο Γιώργος Αυτιάς

Το Φινλανδικό Σχολείο Ρόδου γιορτάζει 40 χρόνια λειτουργίας

Σημαντικός ο ρόλος των τοπικών μέσων ενημέρωσης στην ανάπτυξη και προστασία του περιβάλλοντος

Διευκόλυνση στη μεταφορά των ψαριών ζητούν οι ψαράδες

5,6 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία αντιπυρικών ζωνών στο νησί της Ρόδου

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς