Άκαρπη η συνάντηση Αυγενάκη – ΕΠΟ

Άκαρπη η συνάντηση Αυγενάκη – ΕΠΟ

Άκαρπη η συνάντηση Αυγενάκη – ΕΠΟ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 268 ΦΟΡΕΣ

Άκαρπη ήταν η συνάντηση που πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης με αντιπροσωπεία της ΕΠΟ προκειμένου να συζητηθεί το φλέγον θέμα του αθλητικού μητρώου.

Υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Αυγενάκης επιμένει πως όποιο σωματείο δεν μπει στο «ειδικό μητρώο» της ΓΓΑ από τις 17 Αυγούστου δεν θα μπορεί να συμμετάσχει στα πρωταθλήματα ούτε και να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις που ανήκουν στο δημόσιο. Είναι κάτι που δημιουργεί πολλά προβλήματα μιας και στη δική μας Ένωση αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί σύλλογοι που δεν έχουν καταφέρει ακόμα να εγγραφούν στο μητρώο. Η ΕΠΟ ζήτησε τροποποίηση του νόμου προκειμένου να απαλειφθούν οι ανωτέρω κυρώσεις και τα σωματεία που είναι εκτός μητρώου να μπορούν να πάρουν μέρος στα πρωταθλήματα, ωστόσο δεν υπήρξε συμφωνία. Οι δύο πλευρές αποφάσισαν να συναντηθούν ξανά στις 17 Αυγούστου προκειμένου να κάνουν μια νέα προσπάθεια προσέγγισης.

Διαβάστε ακόμη

Νέος τερματοφύλακας του Αστέρα Παστίδας ο Γιάννης Μακαρούνας

Το WolvesFestival επιστρέφει στη Ρόδο με το διεθνές υπερθέαμα «Dreamland – The AcrobaticShow»

Ο Αντώνης Κωκόνης άμεσος συνεργάτης του Μανώλη Κοντού στον Ηρακλή Λάρδου

Στον Περιφερειάρχη παρέδωσαν το Κύπελλο του Προεφηβικού Πρωταθλήματος Δωδεκανήσου Κ16 οι «Πάνθηρες Ρόδου»

Προς Κύπρο το Super Cup της GBL-Εκτός πλάνων η Ρόδος

Νέα μεταγραφή ο Αντώνης Καλημέρης στον Απόλλωνα Καλυθιών

Ο Άγγελος Αρίφι στον Ακουσίλαο

Σε διαβούλευση το νέο, ενισχυμένο, αγωνιστικό πλάνο του ΣΕΓΑΣ