Πρόστιμο 25.000 ευρώ σε τεχνική εταιρεία επέβαλε η περιφέρεια

Πρόστιμο 25.000 ευρώ σε τεχνική εταιρεία επέβαλε η περιφέρεια

Πρόστιμο 25.000 ευρώ σε τεχνική εταιρεία επέβαλε η περιφέρεια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 5209 ΦΟΡΕΣ

Και 10.000 στον οδηγό του οχήματος που δεν είχε άδεια

Ιδιαίτερα υψηλό πρόστιμο που φτάνει τα 25.000 ευρώ, επέβαλε η διεύθυνση ανάπτυξης Δωδεκανήσου σε τεχνική εταιρεία της Ρόδου για την πρόκληση εργατικού ατυχήματος στο οποίο ενεπλάκη μηχάνημα που χειριζόταν υπάλληλός της χωρίς να κατέχει την απαιτούμενη άδεια.

Η απόφαση την οποία υπέγραψε η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης βιομηχανίας Ευριδίκη Νάκη, αφορά περιστατικό που συνέβη πριν από τρία χρόνια στην πόλη της Ρόδου. Συγκεκριμένα και όπως αναφέρεται στην απόφαση, τότε σημειώθηκε ατύχημα στο οποίο ενεπλάκη οδοστρωτήρας τον οποίο χειριζόταν υπάλληλος της εταιρείας, ο οποίος όμως δεν είχε τη συγκεκριμένη άδεια χειριστή μηχανημάτων έργου που προβλέπει ο νόμος.

Η εταιρεία καταθέτοντας τις απόψεις της ανέφερε ότι ο εν λόγω υπάλληλός της εργαζόταν ως βοηθός χειριστή στο μηχάνημα έργου οδοστρωτήρα, με άλλον επιβλέποντα χειριστή και έκανε λόγο για μικροατύχημα που οφειλόταν σε άτυχη στιγμή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η υπηρεσία επέβαλε πρόστιμο και στον ίδιο τον εργαζόμενο της εταιρείας ύψους 10.000 ευρώ, ποσό επίσης ιδιαίτερα υψηλό, επειδή δεν κατείχε την απαραίτητη άδεια για να χειρίζεται το συγκεκριμένο μηχάνημα.

Διαβάστε ακόμη

Αποτελέσματα Αρχαιρεσιών 2026 του Κυνοφιλικού Ομίλου Σκύλων Εργασίας Ρόδου (ΚΟΣΕΡ)

Πρόγραμμα Πανηγύρεως Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου Κω

Η Χάλκη γιόρτασε τη φιλία, την παράδοση και την παιδεία στο 4ο Φεστιβάλ Φιλίας & Παράδοσης

Χρήστος Ευστρατίου: Στη μάχη των πυρκαγιών και το Bell 214ST – Ενισχύεται η αεροπυρόσβεση στο νησί

Συνελήφθη 30χρονος αλλοδαπός για πέντε κλοπές και διαρρήξεις στην Ιαλυσό

Το υπουργείο Πολιτισμού ενέκρινε τριετές αρχαιολογικό ερευνητικό πρόγραμμα στην Πάτμο

Δύο υβριδικούς σταθμούς στη Ρόδο έχει στα σκαριά η ΔΕΗ - Ποιές είναι οι θέσεις που προτείνονται

Στις «Ολυμπιακές Περιφέρειες» εντάσσεται το Νότιο Αιγαίο – Υπογράφηκε το Μνημόνιο Συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή