Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Πρόβλεψη για προσλήψεις αναπληρωτών - Εγκρίθηκε ο οδηγός

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Πρόβλεψη  για προσλήψεις αναπληρωτών - Εγκρίθηκε ο οδηγός

Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο: Πρόβλεψη για προσλήψεις αναπληρωτών - Εγκρίθηκε ο οδηγός

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 287 ΦΟΡΕΣ

Εγκρίθηκε ο οδηγός υλοποίησης και εφαρμογής της πράξης «Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στην Προσχολική Εκπαίδευση, Σχολικό Έτος 2022-2023».

Στο πλαίσιο υλοποίησης, προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (πλήρους/ μειωμένου ωραρίου) ή και ωρομίσθιοι.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται, με Σύμβαση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για απασχόληση πλήρους/μειωμένου ωραρίου.

Τα εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα των ανωτέρω αναπληρωτών είναι αντίστοιχα με εκείνα των αναπληρωτών πλήρους/μειωμένου ωραρίου / ωρομισθίων των αντίστοιχων ειδικοτήτων που μισθοδοτούνται από τον τακτικό προϋπολογισμό.

Σύμφωνα με τον οδηγό, η δράση αποσκοπεί στη διεύρυνση ή/και συμπλήρωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα προγράμματα σπουδών του Νηπιαγωγείου, ώστε να έρθουν οι μαθητές – από τα πρώτα χρόνια του μαθητικού τους βίου – σε επαφή με την αγγλική γλώσσα, η οποία έχει εμπεδωθεί ως κοινή γλώσσα συνεννόησης (lingua franca) στη σύγχρονη εποχή, και η καλή γνώση της οποίας αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για τη ζωή τους.

Η επαφή των μαθητών από μικρή ηλικία με την αγγλική γλώσσα, μέσω δραστηριοτήτων, θα διευρύνει τους μαθησιακούς τους ορίζοντες και θα ενισχύσει την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων, συμπληρώνοντας παράλληλα τον ενιαίο και διαθεματικό χαρακτήρα των προγραμμάτων του Νηπιαγωγείου.

Περαιτέρω, θα διευκολύνει τη μετάβαση των μαθητών στις επόμενες βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπου η αγγλική γλώσσα διδάσκεται ως διακριτό μάθημα με τρόπο αυτοτελή και συστηματικό.

Στο πλαίσιο της δράσης απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ06 - Αγγλικής σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα που καθορίζεται με την υπ. αριθμ. Φ.80378/ΓΔ4/05-07-2021 Υ.Α (ΦΕΚ Β’ 3311/26-07-2021).

Τα αποτελέσματα της Δράσης αφορούν στη:
• Στήριξη της προετοιμασίας των νηπίων για τη μετάβασή τους στη Δημοτική Εκπαίδευση.

• Ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων των νηπίων για την προσωπική ολοκλήρωση, ανάπτυξη και κοινωνική τους ένταξη.

• Ανάπτυξη αντιληπτικών ικανοτήτων και κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων.

Συμπληρωματικά υλοποιούνται δράσεις δημοσιότητας.

Διάρκεια υλοποίησης της Πράξης: 01/08/2022 – 31/12/2023 (Σχολικό έτος 2022-2023).

(Πηγή: alfavita.gr)

Διαβάστε ακόμη

Επίσκεψη στη Βιομηχανία Αεριούχων Ποτών «ΒΑΠ-Π. Κουγιός ΑΒΕΕ»: Μία εκπαιδευτική ματιά στην τοπική παραγωγή

Τη δράση «MyEU2024 - Συμμετέχω ενεργά στο Μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης» φιλοξένησε ο δήμος Ρόδου για μαθητές του νησιού μας

Ψηφιακό σχολείο και φροντιστήριο: Το υβριδικό σύστημα που θα υπάρχει σε απομακρυσμένες περιοχές

Τρία βραβεία σε διεθνή διαγωνισμό απέσπασε ο «Δράκος της Ρόδου»

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων