Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Εφηβικό τμήμα δημιούργησε ο Ορφέας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 285 ΦΟΡΕΣ

Στο εφηβικό πρωτάθλημα της ΕΠΣΔ επανέρχεται ο Ορφέας.

Οι «κόκκινοι» μετά από αρκετά χρόνια, κατάφεραν να δημιουργήσουν και πάλι εφηβικό τμήμα, έχοντας σαν μεγάλο τους στόχο να δώσουν την ευκαιρία σε πολλά παιδιά να χαρούν τη συμμετοχή. Προπονητής του τμήματος θα είναι ο Γιώργος Γιαννόπουλος.

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο σύλλογος, αναφέρονται τα εξής: «Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας ανακοινώνει ότι μετά από αρκετά χρόνια η ομάδα μας θα συμμετάσχει κανονικά στο νέο Εφηβικό πρωτάθλημα της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Δωδεκανήσου για τη σεζόν 2022-2023. Προπονητής της ομάδας θα είναι ο κ. Γιώργος Γιαννόπουλος».

Διαβάστε ακόμη

Κάτω από τα δοκάρια των Πανθήρων ο Ηλίας Τσαβαρής

Ελπίδα Πεταλούδων: «Δημιουργία μίας ισχυρής ομάδας, ικανής να φτάσει ψηλά»

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης στον Κολοσσό H Hotels Collection

Συνεχίζεται το… θερινό πρόγραμμα στον όμιλο νήσων της Β’ Κατηγορίας ΕΠΣΔ

Οι Πιέτρι/Φλεβάρης και Σκαρτσίλη/Ιωαννίδη νικητές στο 1ο Τουρνουά Beach Volley στη Ρόδο

Ο Παντελής Χατζηδιάκος στο Summer Camp στην Ιαλυσό!

Ποδηλασία: Ξανά πρωταγωνιστής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ο Ροδήλιος!

Αγήνορας: Μια χρονιά ανάπτυξης, διακρίσεων και αγωνιστικής προόδου