20.000 ευρώ για την προβολή των νησιών μας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίού

20.000 ευρώ για την προβολή των νησιών μας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίού

20.000 ευρώ για την προβολή των νησιών μας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 260 ΦΟΡΕΣ

Ποσό 20.000 ευρώ θα δαπανήσει η περιφέρεια Nοτίου Αιγαίου για τη διαφημιστική προβολή των νησιών της Ρόδου και της Κω από την εταιρεία FTI Touristik GmbH.

Στο πλαίσιο σχετικής σύμβασης που υπεγράφη προβλέπονται:
- Διαφήμιση στην ιστοσελίδα 5vorflug.de για 2 εβδομάδες που οδηγεί σε ειδικό landing page το οποίο περιέχει φωτογραφίες της Ρόδου και Κω και το video spot της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Επιπλέον, μια εμφάνιση στη σελίδα θα οδηγεί στην αποκλειστική landing page.
- Διαφήμιση εκτός ιστοσελίδας: όπως Google AdWords ή Facebook ads (+messenger, Audience Network / Instagram Ads) οι οποίες οδηγούν σε ειδική σελίδα της περιφέρειας.

- 15 διαφημιστικά Video Spots στο sonnenklarTV διάρκειας 30 sec έκαστο. Το διαφημιστικό σποτ που θα προβληθεί, θα είναι το διαφημιστικό σποτ της περιφέρειάς Νοτίου Αιγαίου.
- Διαφημιστικό πακέτο που περιλαμβάνει οργανικές και επί πληρωμή αναρτήσεις σε κοινωνικά δίκτυα καθώς και διαφημίσεις τύπου Google Ads οι οποίες θα κατευθύνουν σε μία ειδικά διαμορφωμένη σελίδα του Ν. Αιγαίου.

Το σύνολο του πακέτου θα αποφέρει τουλάχιστον 1.8 εκατ. εμφανίσεις. Η χρονική διάρκεια της διαφήμισης θα είναι 90 μέρες.
Επίσης, σύμφωνα με άλλη απόφαση της περιφέρειας, η εταιρεία «Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ», αναλαμβάνει τη διαφημιστική προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσω της αγγλόφωνης ειδικής έκδοσής της με τίτλο «Treasures of Greek Tourism», η οποία θα διανεμηθεί στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο της Μεγάλης Βρετανίας από 07 έως 09 Νοεμβρίου του 2022.

Η προβολή που θα κοστίσει. 4.960 ευρώ θα περιλαμβάνει:
• Tέσσερις (4) σελίδες διαφημιστική καταχώρηση στην αγγλόφωνη ειδική έκδοση
• Advertorial στο naftemporiki.gr
• Παρουσίαση της δραστηριότητας στην έκδοση.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές