Μανώλης Παπαδημήτρης: «Θα είμαστε ανταγωνιστικοί και φέτος»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 500 ΦΟΡΕΣ
Την άποψη ότι η ομάδα του θα είναι ανταγωνιστική και τη νέα αγωνιστική περίοδο, εξέφρασε με δηλώσεις του στην «Αθλητική Ροδιακή» ο πρόεδρος του Ηρακλή Μαριτσών Μανώλης Παπαδημήτρης.
Με αφορμή και τη μεταγραφή του Στέφανου Παπουτσογιαννόπουλου, είπε τα εξής: «Πάντα κάνουμε τέτοιες μεταγραφές. Τα τελευταία τρία χρόνια πάντα διεκδικούμε τον τίτλο. Πάντα είμαστε ψηλά στη βαθμολογία.
Για τον Ηρακλή δεν είναι κάτι πρωτοφανές το ότι κάναμε τη συγκεκριμένη μεταγραφή. Και στο νέο πρωτάθλημα θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Κάναμε μια καλή μεταγραφή. Δεν είναι τυχαίος παίκτης. Έχει παίξει σε μεγάλες κατηγορίες.
Είναι μια σημαντική ενίσχυση για την ομάδα μας. Είμαστε πολύ καλά. Και το κλίμα είναι πολύ καλό και αυτό είναι κάτι που φαίνεται και μέσα στο γήπεδο μέχρι τώρα. Όλα βέβαια θα φανούν μέσα στον αγωνιστικό χώρο, όταν θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα».
Αναφερόμενος στην καθυστέρηση έναρξης του πρωταθλήματος λόγω της ιστορίας με το αθλητικό μητρώο της ΓΓΑ, είπε τα εξής: «Η αγωνιστική περίοδος έπρεπε να είχε ξεκινήσει. Έγινε αυτή η ιστορία με το μητρώο και πάμε πίσω. Είναι κακό γιατί ξεκινήσαμε νωρίς με την προετοιμασία μας και είναι κουραστικό για τα παιδιά. Να κάνουν μόνο προπονήσεις και να μην παίζουν. Και για τον κόσμο όμως που διψάει για το ποδόσφαιρο και θέλει να δει αγώνες, δεν είναι καλό. Ελπίζω ότι μετά τις 5 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα».


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News