Σύσκεψη φορέων για τον ενεργειακό συμψηφισμό σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Σύσκεψη φορέων για τον ενεργειακό συμψηφισμό σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Σύσκεψη φορέων για τον ενεργειακό συμψηφισμό σε επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 547 ΦΟΡΕΣ

Ευρεία σύσκεψη φορέων (ΕΒΕΔ, ΕΞΡ, ΠΝΑΙ) πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο με αποκλειστικό θέμα συζήτησης τον ενεργειακό συμψηφισμό στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ΤΕΕ κος Αντώνης Γιαννικουρής, το πρόγραμμα ενεργειακού συμψηφισμού (“net metering”) αποτελεί σπουδαίο εργαλείο στο πλαίσιο προώθησης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, μέσω της εγκατάστασης κατά βάση φωτοβολταϊκών συστημάτων για την αυτοπαραγωγή και ιδιοκατανάλωση ενέργειας χρησιμοποιώντας το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ για έμμεση αποθήκευση της «πράσινης» ενέργειας, παρέχοντας τη δυνατότητα συμψηφισμού παραγόμενης-καταναλισκόμενης ενέργειας η οποία τελικά μεταφράζεται σε σημαντική ελάφρυνση του κόστους χρέωσης της ηλεκτρικής ενέργειας.

Ενώνουμε δυνάμεις για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την αύξηση του ενεργειακού κόστους και αναζητούμε λύσεις για όλους.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»

Νίκος Ανδρουλάκης από τη Ρόδο: «Η ακρίβεια είναι προϊόν πολιτικών επιλογών»

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Summer Camp 2026 του δήμου Ρόδου

Την Κυριακή το μνημόσυνο της Ευαγγελίας και του Αντώνη Διακοφώτη

Παραπαίει η εκεχειρία στη Μέση Ανατολή: Το Ιράν απαντά στο πλήγμα των ΗΠΑ, «η βία θα αντιμετωπίζεται με βία» λέει ο Βανς

Ορκωμοσία του νέου περιφερειακού συμβούλου Νοτίου Αιγαίου Ιωάννη Κορωναίου