Ηχηρό «παρών» της Ρόδου στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου

Ηχηρό «παρών» της Ρόδου στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου

Ηχηρό «παρών» της Ρόδου στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 628 ΦΟΡΕΣ

Ηχηρό «παρών» αναμένεται να δώσει η Ρόδος στη διεθνή τουριστική έκθεση του Λονδίνου, τη World Travel Market, που θα λάβει χώρα 7-9 Νοεμβρίου καθώς με επικεφαλής τον δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, αναμένεται να βρεθούν εκεί εκατό και πλέον επιχειρηματίες του τουρισμού από το νησί μας!

Χθες, στην προσφάτως διαμορφωμένη αίθουσα της Διεύθυνσης Τουρισμού του δήμου, ο εντεταλμένος τουρισμού, κ. Θανάσης Βυρίνης, παρουσία της προϊσταμένης της Διεύθυνσης κ. Βεατρίκης Σέρβου και άλλων στελεχών, παρουσίασε τα νέα διαφημιστικά σποτάκια που έχουν φτιάξει (σ.σ. μπορείτε να τα δείτε και στo www.rodiaki.gr) τα οποία θα ταξιδέψουν στο Λονδίνο και τις υπόλοιπες τουριστικές εκθέσεις στις οποίες θα έχει παρουσία η Ρόδος και περιλαμβάνονται στο πακέτο με το διαφημιστικό υλικό, έντυπο υλικό γνωριμίας, τα παραδοσιακά γλυκίσματα, τα αναμνηστικά, τα δώρα κτλ. για τους ανθρώπους στο εξωτερικό, ενώ σε συνεργασία και με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, θα δώσουν και άλλο οπτικοακουστικό υλικό ώστε να υπάρχει μία πιο ολοκληρωμένη αντίληψη για το νησί μας.

Καταρχάς, ο κ. Βυρίνης ανέφερε ότι για τη Διεύθυνση Τουρισμού, αυτή η περίοδος είναι περισσότερο φορτωμένη διότι ξεκινούν την προετοιμασία για την επόμενη σεζόν, αρχής γενομένης από την έκθεση του Λονδίνου.

Είπε, στη συνέχεια, ότι μέχρι την περασμένη Παρασκευή, κλείσαμε γύρω στα 2.550.000 αριθμό επισκεπτών, περιμένουμε ακόμη 20.000 και την Κυριακή 13 Νοεμβρίου είναι η τελευταία πτήση της σεζόν! «Νομίζω ότι όλα κύλησαν τελικά ομαλά...

Ευχαριστίες ανήκουν σε όλους όσοι εμπλέκονται στον τουρισμό, αρχής γενομένης από τους εργαζόμενους, τους ξενοδοχοϋπάλληλους, εργαζόμενους στις επιχειρήσεις, επιχειρηματίες, ξενοδόχους, τους φορείς, όπως το Επιμελητήριο, ο δήμος και η περιφέρεια, όλοι συνέδραμαν στο να έχουμε μία πάρα πολύ καλή τουριστική σεζόν, τουλάχιστον από άποψη αριθμού επισκεπτών», είπε ο ίδιος και συμπλήρωσε ότι και από πλευράς τζίρου η χρονιά είναι πάρα πολύ καλή, ωστόσο από την άποψη του κέρδους η χρονιά θα φανεί 31 Δεκεμβρίου. Και συνέχισε λέγοντας:

«Αναγνωρίζουμε όλοι ότι τα προβλήματα τα ενεργειακά, ο πληθωρισμός κτλ. σίγουρα έχουν στενέψει τα περιθώρια του κέρδους, αλλά νομίζω ότι είναι προτιμότερο να έχουμε να κάνουμε μ’ αυτό το πρόβλημα όταν έχουμε ένα μεγάλο αριθμό επισκεπτών, παρά η χρονιά του 2020 για παράδειγμα που είχαμε πολύ λίγους επισκέπτες».

Στις εκθέσεις, λοιπόν, έχουν προγραμματιστεί συναντήσεις με Οργανισμούς, οι οποίοι ειδικεύονται στη low season και αυτό είναι για τους ίδιους το μεγάλο στοίχημα: να ανεβάσουμε σε αριθμούς αλλά και σε ποιότητα τον τουρισμό τους υπολοίπους πέντε μήνες, έκτος από τους τρεις που είμαστε στο peak. Δηλαδή, ο στόχος είναι μία σεζόν η οποία θα ξεκινάει από αρχές Μαρτίου και θα τελειώνει τέλη Νοεμβρίου.

Ο κ. Βυρίνης, θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι στο εξωτερικό και στις εκθέσεις, πάει η Ρόδος. Ούτε η Διεύθυνση Τουρισμού, ούτε ο ΠΡΟΤΟΥΡ ξεχωριστά κτλ. αφού εκπροσωπείται η Ρόδος.

Όπως είπε, είναι πολύπλευρη η προσέγγιση και σ’ αυτό συνεργάζονται όλοι οι φορείς, μαζί με ξενοδόχους και πράκτορες αφού υπολογίζεται ότι στο Λονδίνο θα μεταβούν γύρω στα εκατό άτομα και παραπάνω από τη Ρόδο, άρα θα είναι ένα ηχηρό «παρών» στην έκθεση, όπως και πέρυσι. Σημειώνεται ότι η Ρόδος θα έχει δικό της περίπτερο που έχει μισθωθεί από τον ΠΡΟΤΟΥΡ.

Με αφορμή, λοιπόν, την έκθεση στο Λονδίνο και την προετοιμασία που έχει κάνει ο δήμος, χθες έγινε παρουσίαση τριών ολοκαίνουργιων spots, τα οποία επιμελήθηκε η Διεύθυνση Τουρισμού, θα προβληθούν για πρώτη φορά στο Λονδίνο και σκοπός τους είναι η ανάδειξη του θεματικού τουρισμού. Σημειώνεται ότι η παραγωγή νέων spots θα είναι συνεχής.

Όπως εξήγησε ο κ. Βυρίνης, αναγνωρίζουμε πλέον ότι αριθμητικά ίσως και να έχουμε περάσει τα δεδομένα που μπορεί να αντέξει η Ρόδος, «άρα μέλημα του δήμου είναι να μπορέσουμε να αναπτύξουμε ποιότητα, να αναβαθμίσουμε την ποιότητα του τουρισμού και αυτό αντιλαμβάνεσθε ότι περνάει μέσα από τον θεματικό τουρισμό.

Άρα, έχουμε στρέψει ιδιαίτερα το βάρος στον θεματικό τουρισμό ο οποίος αναβαθμίζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του τουριστικού μας προϊόντος».
Δύο κατηγορίες θεματικού τουρισμού που επενδύει το νησί μας είναι οι παρακάτω:

Αθλητισμός

Όπως εξήγησε o κ. Βυρίνης, η προσπάθεια έγκειται στο να αναδείξουν πτυχές του νησιού μας που υπάρχουν από αρχαιοτάτων χρόνων.

«Το όνομα της Ρόδου είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον αθλητισμό και τους ολυμπιονίκες του. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, αναδεικνύει σύγχρονους ολυμπιονίκες και σπουδαίους αθλητές.

Σημαντικές ελληνικές και διεθνείς οργανώσεις γίνονται πλέον στη Ρόδο, καθώς διαθέτει σε αφθονία φυσικό περιβάλλον και σύγχρονες υποδομές για τους λάτρεις πολλών αθλημάτων», είπε και θύμισε ότι στη Ρόδο έχουν φιλοξενηθεί διεθνείς και ευρωπαϊκές διοργανώσεις (σ.σ. Aegean tennis cup, Aegean Regatta, Grand Prix, wind-surfing, βόλεϊ, beach soccer) ενώ ανάμεσα στις κορυφαίες είναι ο διεθνής μαραθώνιος της Ρόδου με πλήθος συμμετοχών από αθλητές πολλών χωρών και, βέβαια, το ποδήλατο, που έχει μία παράδοση από το 1930 όταν κατασκευάστηκε εδώ το πρώτο ποδηλατοδρόμιο στην Ελλάδα.

«Επομένως, ως Διεύθυνση Τουρισμού και ως δήμος, έχουμε χρέος να προβάλουμε αυτό το είδος θεματικού τουρισμού», είπε ο εντεταλμένος.

Θαλάσσιος τουρισμός

Το πρόσφατα Aegean Υachting Festival που διοργανώθηκε στη Ρόδο, σύμφωνα με τον κ. Βυρίνη, απέδειξε ότι η πολυνησία που έχει η περιοχή μας αποτελεί ένα όπλο το οποίο εκτιμάται δεόντως και μας έχει κατατάξει στις πρώτες θέσεις του θαλάσσιου τουρισμού, και στο κομμάτι του yachting, και σ’ αυτό της κρουαζιέρας που φέτος πήγε εκπληκτικά, ενώ και η επόμενη χρονιά διαμηνύεται ότι θα είναι εξίσου πολύ καλή.

Ως γνωστόν, η πρώτη προσέγγιση για το 2023 θα γίνει την πρωτοχρονιά. «Επομένως, οι οιωνοί και για την επόμενη χρονιά στον τομέα της κρουαζιέρας, είναι ευοίωνοι», είπε.

Θαλάσσιος τουρισμός βέβαια-συνέχισε ο ίδιος-σημαίνει, καταδύσεις, wind surfing, kite, ιστιοπλοΐα και όλα αυτά τα στοιχεία τα έχει η Ρόδος.

Έτσι, αυτό που θέλουν να αναδείξουν είναι ότι μέσα από τον θαλάσσιο τουρισμό μπορεί κάποιος να γνωρίσει αθέατες πλευρές του νησιού αφού π.χ. το yachting δίνει πρόσβαση σε παραλίες που δεν μπορεί κάποιος να πάει οδικώς και φέρνει τον επισκέπτη περισσότερο σε επαφή με έθιμα και παραδόσεις του νησιού μας.

Για την επόμενη χρονιά

Ο κ. Βυρίνης δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στην προετοιμασία που γίνεται για την επόμενη χρονιά. Στο σημείο αυτό, θέλησε να κάνει μία επισήμανση λέγοντας ότι δεν παραβλέπουν το γεγονός πως υπάρχουν πάντα προβλήματα.

Όπως είπε, όσο αυξάνεται ο όγκος των επισκεπτών, αυξάνονται και τα προβλήματα, το ζήσαμε την προηγούμενη χρονιά και αναφέρθηκε στο κυκλοφοριακό, τις υποδομές, το ενεργειακό, το νερό, τα σκουπίδια, το νοσοκομείο.

«Όλα αυτά, είναι θέματα τα οποία πρέπει να προχωρήσουμε τουλάχιστον στη βελτίωσή τους και θεωρώ ότι από τη στιγμή που υπάρχει μέχρι στιγμής μία διάθεση συνέργιας από όλους τους φορείς που εμπλέκονται, μπορούμε να αναβαθμίσουμε την περιοχή μας και να διατηρήσιμε αυτό το δικαίωμα του να πρωταγωνιστούμε τα επόμενα χρόνια πραγματικά με όλα εκείνα τα εχέγγυα που πρέπει να έχει ένας προορισμός σαν τη Ρόδο», τόνισε.

Όσο για τα μηνύματα που δέχονται για την επόμενη χρονιά, είπε ότι είναι πολύ θετικά και ότι, όπως πέρυσι είχαν τολμήσει να πάνε στην έκθεση του Λονδίνου και μάλιστα με μπροστάρη τον δήμαρχο, ο οποίος και φέτος πηγαίνει ο ίδιος και θα έχει μία σειρά επαφών, σύμφωνα με τον εντεταλμένο, αυτό ήταν ο οιωνός που έδωσε τα πρώτα θετικά μηνύματα για τη χρονιά που ακολούθησε και το ίδιο ευελπιστούν να γίνει και φέτος αφού μετά την έκθεση θα έχουν μία εικόνα για το πώς θα κινηθεί η επόμενη σεζόν...

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο γερμανικός tour operator FTI, ο οποίος έχει ανοίξει την πλατφόρμα του από τον Αύγουστο για κρατήσεις το καλοκαίρι του 2023 και ήδη πηγαίνει πάρα πολύ καλά.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου