Οι εθελοντές αιμοδότες ανάβουν και φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους

Οι εθελοντές αιμοδότες ανάβουν και φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους

Οι εθελοντές αιμοδότες ανάβουν και φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 742 ΦΟΡΕΣ

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους θα ανάψουν και φέτος στο νοσοκομείο της Ρόδου οι εθελοντές αιμοδότες, δίνοντας στον χώρο μια γιορτινή νότα.

Ο στολισμός ξεκίνησε χθες από μέλη του συλλόγου και θα ολοκληρωθεί το πρωί της ερχόμενης Πέμπτης, 24 Νοεμβρίου με το άναμμα του δέντρου παρουσία τοπικών φορέων, ασθενών, γιατρών, νοσηλευτών καθώς και του διοικητή του νοσοκομείου, κ. Σταύρου Τσαντή.

Νωρίτερα θα πραγματοποιηθεί Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίας Αικατερίνης που βρίσκεται μέσα στο νοσοκομείο.

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…