Η Κως ταξίδεψε στην Ολλανδία και απέδειξε πως είναι έξυπνη επιλογή όλο το χρόνο

Η Κως ταξίδεψε στην Ολλανδία και απέδειξε πως είναι έξυπνη επιλογή όλο το χρόνο

Η Κως ταξίδεψε στην Ολλανδία και απέδειξε πως είναι έξυπνη επιλογή όλο το χρόνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 838 ΦΟΡΕΣ

Το όμορφο νησί των Δωδεκανήσων βρέθηκε στο επίκεντρο τις προηγούμενες ημέρες, στο πλαίσιο προώθησής του ως προορισμό για όλο το χρόνο, στο ολλανδικό κοινό.


Το τρίτο μεγαλύτερο νησί του συμπλέγματος των Δωδεκανήσων, με τον πλούτο σε ιστορικά μνημεία και το αξιόλογο αρχαιολογικό και τουριστικό ενδιαφέρον, έστρεψε τα φώτα πάνω του τις προηγούμενες ημέρες, έπειτα από διενέργεια σειράς επαφών με Tour Operators και ΜΜΕ της Ολλανδίας που πραγματοποίησε ο Δήμος Κω στο πλαίσιο της κορυφαίας διεθνούς τουριστικής έκθεσης τουρισμού της Ολλανδιας Vakantiebeurs στις 11-15 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε σειρά επαφών με δημοσιογράφους, εκδότες μεταξύ των οποίων από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ, όπως Marie Claire, Telegraaf, Metro, Griekenland, Nos, Nautique,Grazia κ.ά. Πραγματοποιήθηκαν επίσης κορυφαίες Β2Β συναντήσεις με σημαντικούς Tour Οperators, αλλά και Travel Agents της που ειδικεύονται στον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον οινοτουρισμό και στα outdoor activities όπως TUI, Sunweb, FTI, Karins Choice, And Olives, We Fly Cheap, Prijsvrij, αλλά και με αεροπορικές εταιρείες, όπως Condor, Skyexpress, Corendon, οι οποίες στο πλαίσιο της αύξησης της ζήτησης για ταξίδια, θα αυξήσουν το πτητικό τους πρόγραμμα προς το αεροδρόμιο του νησιού για το 2023.


Επικεφαλής της αποστολής ήταν ο Δήμαρχος Κώ, κος Θεοδόσης Νικηταράς.

«Στόχος μας είναι να μεταδώσουμε στους επαγγελματίες και το ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του προορισμού “Κώς ως έξυπνη επιλογή όλο το χρόνο”, που συνοδεύει κάθε ενέργεια προβολής του νησιού σε Ελλάδα και εξωτερικό», εξηγεί η κα Βλάχου, υπογραμμίζοντας ότι οι επαφές στην Ολλανδία εντάσσονται στη στρατηγική επιδίωξη της Κω να αναδείξει τις δυνατότητες εναλλακτικού τουρισμού στην περιοχή και να προσελκύσει τουρίστες με υψηλά εισοδήματα.

 

Οι επαφές του Δήμου Κω πραγματοποιήθηκαν μέσω της εταιρείας τουριστικού μάρκετινγκ CK Strategies.

Διαβάστε ακόμη

Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

Σε Κω και Κάλυμνο ο Αντιπεριφερειάρχης Φιλήμονας Ζαννετίδης

Προσλήψεις στον δήμο Κω

Η καθαριότητα των αρχαιολογικών χώρων

Έκλεψε τον εργοδότη του

Αεροδιακομιδή για 30χρονο πολυτραυματία από την Κω στο Ηράκλειο

Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδος (ΕΝΑ) στην Κω για τον Θαλάσσιο Τουρισμό

Κως: Αλλοδαπός παρενόχλησε 15χρονη σε Ίντερνετ καφέ