431.579.012 κλικ στην ψηφιακή τουριστική καμπάνια της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου!

431.579.012 κλικ στην ψηφιακή τουριστική καμπάνια της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου!

431.579.012 κλικ στην ψηφιακή τουριστική καμπάνια της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 654 ΦΟΡΕΣ

431.579.012 κλικ έγιναν στην ψηφιακή τουριστική καμπάνια της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου του 2022 και το γνωστοποίησε χθες ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος.

Μία καμπάνια επικοινωνίας, που αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα και καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία, με κύριο στόχο βεβαίως την ανάδειξη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, για την προσέλκυση ακόμη μεγαλύτερης μερίδας τουρισμού, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προώθηση αυθεντικών εμπειριών σε όλα τα νησιά μας, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο παγκοσμίως την προβολή των προορισμών μας.

Για την επιτυχημένη στόχευση της ψηφιακής τουριστικής καμπάνιας, όπως γράφει μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος:

«Τετρακόσια Τριανταένα Εκατομμύρια Πεντακόσιες Εβδομήντα Εννέα Χιλιάδες και Δώδεκα clickΚαλά πήγε η ψηφιακή τουριστική καμπάνια μας το 2022.

Τόσο, που λέμε να την επαναλάβουμε και το ’23, ελαφρώς ενισχυμένη».

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές