Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Δραματική η έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 620 ΦΟΡΕΣ

Δραματική είναι πλέον η κατάσταση με την έλλειψη προσωπικού στη ΔΕΥΑΡ. Εκτός του ότι τα δικά της συνεργεία που βγαίνουν έξω, σε όλη την επικράτεια του νησιού, πασχίζουν να ανταποκριθούν σε βλάβες, μικρές ή μεγαλύτερες, ενδεικτική του μεγέθους του προβλήματος είναι και η απόφαση που ελήφθη στην προχθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της.


Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφασίστηκε η ανάθεση σε ιδιώτες της διεκπεραίωσης της μισθοδοσίας αφού το ομώνυμο γραφείο στερείται... προσωπικού!


Εδώ και αρκετό καιρό οι διοικούντες «φωνάζουν» ότι η έλλειψη προσωπικού αποτελεί μείζον θέμα για την επιχείρηση, ειδικά σε μία περίοδο που σχεδιάζει την εκτέλεση μεγάλων έργων και εκσυγχρονίζεται.
Και, όπως δείχνουν όλα, το θέμα αυτό θα μας απασχολήσει περισσότερο και εντονότερα στο μέλλον...
Κυρ. Π

Διαβάστε ακόμη

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls