Φ. Χατζηδιάκος: "Όχι" στις ιδιωτικοποιήσεις του νερού και των λυμάτων

Φ. Χατζηδιάκος: "Όχι" στις ιδιωτικοποιήσεις του νερού και των λυμάτων

Φ. Χατζηδιάκος: "Όχι" στις ιδιωτικοποιήσεις του νερού και των λυμάτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 677 ΦΟΡΕΣ

Στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΕΥΑΡ βρέθηκε σήμερα ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ –ΚΙΝΑΛ και τέως δήμαρχος Ρόδου Φώτης Χατζηδιάκος.

Με δηλώσεις του συνεχάρη το Δ.Σ. του Σωματείου Εργατοϋπαλληλικού και επιστημονικού προσωπικού ΔΕΥΑΡόδου και όλους τους εργαζόμενους για την δυναμική συμμετοχή τους στις Πανελλήνιες κινητοποιήσεις, ενάντια στις διατάξεις του νομοσχεδίου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, περί «Μετονομασίας της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, και σε Υδάτων και Αποβλήτων» βάζοντας έτσι τα θεμέλια για την ιδιωτικοποίηση, τόσο του νερού, όσο και της διαχείρισης των αποβλήτων, με τεράστιες συνέπειες και κόστος για τους δημότες.

Όπως επισήμανε ο κ. Χατζηδιάκος: Το νερό είναι το σημαντικότερο δημόσιο κοινωνικό αγαθό, συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν μπορεί καμία κυβέρνηση να το ιδιωτικοποιήσει. Καμία Ρυθμιστική Αρχή δεν μπορεί να υποκαταστήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση η οποία από την ψήφιση του ν. 1069/1980 μέχρι σήμερα διαχειρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους υδάτινους πόρους κάθε δήμου, προς όφελος των δημοτών της, σε αντίθεση με την ιδιωτική πρωτοβουλία που αποβλέπει πάντα στο δικό της όφελος και στο υπερβολικό κέρδος.

Το Κράτος έχει υποχρέωση να διευκολύνει τις ΔΕΥΑΡ με πρόσληψη μόνιμου και εξειδικευμένου προσωπικού και να τις ενισχύσει με χρηματοδοτικά εργαλεία και σύγχρονες τεχνολογίες για την εκτέλεση των απαιτούμενων έργων υποδομών, ώστε να προσφέρουν ποιοτικό νερό στους δημότες με το μικρότερο δυνατό αντάλλαγμα και όχι να τις παραδώσει στην κερδοσκοπία των ιδιωτών. Κάλεσε τους εργαζόμενους να μην εφησυχάζουν με τις απατηλές υποσχέσεις και τις ύποπτες αναδιπλώσεις της Κυβέρνησης, ότι δήθεν το νομοσχέδιο αφορά μόνο την Ε.Υ.Δ.Α.Π. και την Ε.Υ.Α.Θ. γιατί αν ανοίξει η «κερκόπορτα» είναι βέβαιο ότι τόσο η διαχείριση των υδάτων όσο και των λυμάτων θα περιέλθουν στα χέρια κερδοσκόπων.

Η Κυβέρνηση, εκμεταλλεύτηκε μία δύσκολή χρονική συγκυρία πένθους και με ύποπτο τρόπο έφερε προς ψήφιση το απαράδεκτο αυτό νομοσχέδιο. Αν θέλει να διατηρήσει έστω και ίχνος από την παντελώς χαμένη αξιοπιστία της, έχει υποχρέωση απέναντι στον Ελληνικό λαό, να το αποσύρει άμεσα. Να σταματήσει η Κυβέρνηση την πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, της εμπορευματοποίησης και της λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια. Διαφορετικά θα υποστεί τις συνέπειες στις επικείμενες εθνικές εκλογές.

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: «Έχουμε έναν πραγματικό αντίπαλο: τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας»

Χουρδάκης: Στη Βουλή οι καταγγελίες για τουρκικά αλιευτικά σε ελληνικά χωρικά ύδατα

Θετική η υπουργός Παιδείας στην πρόταση του Μάνου Κόνσολα για τη διάθεση στα Δωδεκάνησα νέων λεωφορείων για τους μαθητές και τις μαθήτριες των Ειδικών Σχολείων

Άδ. Γεωργιάδης: Πάνω από 2.000 αιτήσεις για 1.131 θέσεις γιατρών

Γιώργος Γεραπετρίτης από την Ποντγκόριτσα: Σταθερή στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή πορεία του Μαυροβουνίου

Μίκα Ιατρίδη: «Χρηματοδότηση σχεδόν 12 εκατ. ευρώ για έργα ύδρευσης και υποδομών στη Λέρο από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Μετανάστευσης και Ασύλου»

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο