Κάδοι απορριμμάτων στο Μόντε Σμιθ

Κάδοι απορριμμάτων στο Μόντε Σμιθ

Κάδοι απορριμμάτων στο Μόντε Σμιθ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1382 ΦΟΡΕΣ

Συμπολίτης μας αναφέρει σε επιστολή του τα εξής:
«Περνώντας τακτικά από τον λόφο του Μόντε Σμιθ, απορώ με την εικόνα τόσων κάδων απορριμμάτων στην περιοχή.

Είναι παράδοξο μια ωραία πανοραμική διαδρομή, όπου Ροδίτες και επισκέπτες απολαμβάνουν τον περίπατό τους, να διακόπτεται κάθε 100μ. από άχαρους και ογκώδεις κάδους, τοποθετημένους καταμεσής στο πεζοδρόμιο.

Η επιλογή ειδικά να τοποθετηθούν ακριβώς πάνω στην κορυφογραμμή είναι εμφανώς άστοχη, μια παραφωνία.

Αλλοιώνεται το φυσικό τοπίο ενώ υποβαθμίζεται και η θέα με το ηλιοβασίλεμα.

Σε συγκεκριμένα 2-3 σημεία που προσφέρονται για φωτογραφίες προσελκύοντας έτσι επισκέπτες, ένας κάδος διακοσμητικός και διακριτικά βαλμένος, είναι απαραίτητος.

Οι υπόλοιποι είναι περιττοί, θα χρησίμευαν περισσότερο σε άλλους, πολυσύχναστους δρόμους.

Έχει ήδη ανοίξει η σεζόν και τα μηνύματα που έρχονται είναι ευοίωνα. Ας συντρέξουν και οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου μας ξεκινώντας από τ' αυτονόητα.

ΜΙΧΑΛΗΣ Β. ΒΑΣΙΛΑΣ».

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…