Βασίλης Κικίλιας: «Καταφέραμε να έχουμε ένα συνεχιζόμενο τουριστικό προϊόν»

Βασίλης Κικίλιας: «Καταφέραμε να έχουμε  ένα συνεχιζόμενο τουριστικό προϊόν»

Βασίλης Κικίλιας: «Καταφέραμε να έχουμε ένα συνεχιζόμενο τουριστικό προϊόν»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4330 ΦΟΡΕΣ

Στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, η οποία πλέον ξεκινά νωρίς την άνοιξη και επεκτείνεται έως τις αρχές του χειμώνα αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην πρωινή εκπομπή του τ/σ Open «Ώρα Ελλάδος». «Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Φώτα, Καθαρά Δευτέρα, Απόκριες, 25η Μαρτίου, Πάσχα και από εδώ και πέρα οι ταξιδιωτικοί προορισμοί είναι συνεχώς γεμάτοι» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας ότι ο τουρισμός αποτελεί τη λαϊκή οικονομία της χώρας, καθώς στηρίζει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και την ελληνική οικογένεια.

«Έχει επεκταθεί η τουριστική περίοδος και πλέον όταν μιλάμε για διακοπές δεν αναφερόμαστε μόνο στους τρεις μήνες του καλοκαιριού. Από τις αρχές Μαρτίου άρχισαν να έρχονται με απευθείας πτήσεις οι Αμερικάνοι, οι Καναδοί, οι Αυστραλοί, οι Κινέζοι- που δεν τους είχαμε πέρυσι- και όλοι οι Ευρωπαίοι φυσικά, Ισραηλινοί, και ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή, και πάμε μέχρι το τέλος της χρονιάς. 'Αρα, έχουμε ένα συνεχιζόμενο τουριστικό προϊόν» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Όπως τόνισε, στην ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία δύο χρόνια έπαιξε καθοριστικό ρόλο το rebranding της Ελλάδας, λόγω της επιτυχημένης διαχείρισης των πρώτων κυμάτων της πανδημίας, όταν τα γρήγορα αντανακλαστικά και οι καίριες πολιτικές παρεμβάσεις (υπερδιπλασιασμός κλινών ΜΕΘ, ανασχεδιασμός του ΕΟΔΥ κλπ) είχαν ως αποτέλεσμα να μην καταρρεύσει το υγειονομικό σύστημα, όπως συνέβη σε άλλα πιο ισχυρά ευρωπαϊκά κράτη, και στη συνέχεια να αναπτυχθεί ένα εμβολιαστικό πρόγραμμα- πρότυπο για τις άλλες χώρες.

Αναφορικά με την πολιτική επικαιρότητα και το κλίμα που επικρατεί την προεκλογική περίοδο, ο κ. Κικίλιας επισήμανε την κρισιμότητα της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης και την ανάγκη επικέντρωσης σε θέματα ουσίας και όχι μικροπολιτικής. «Η ελληνική κοινωνία δεν έχει ασχοληθεί πιο πολύ με τα περιουσιακά στοιχεία ή με οικογένεια πρωθυπουργού απ' ότι έχει ασχοληθεί με αυτή του Κυριάκου Μητσοτάκη. Για να είμαι δίκαιος, ούτε αυτό που γίνεται με τον κ. Ραγκούση μου αρέσει.

Στη δική μου αισθητική, την πολιτική κουλτούρα, και στον αξιακό μου κώδικα, θεωρώ ότι αυτή η κουβέντα δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω στον πολίτη, προκειμένου να καταλάβει με ψυχραιμία τι προτείνει ο καθένας και να πάει να ψηφίσει.

Στα μεγάλα και τα σοβαρά θα συζητήσουμε ποια είναι τα προγράμματά μας; Τι κάναμε και τι θα κάνουμε; Θα συγκριθούμε; Θα δούμε αν και εφόσον έρθει ώρα υπέρτατης ευθύνης ή ανάγκης πώς θα συνεννοηθούμε στα βασικά;

Θα πούμε πώς θα αυξηθεί το εισόδημα της μέσης ελληνικής οικογένειας ή ποιος μείωσε φόρους και εισφορές, όπως λέω εγώ ότι μειώσαμε εμείς, όπως είπαμε προεκλογικά;» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου