Νέες δαπάνες για την προβολή των νησιών μας
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 628 ΦΟΡΕΣ
Νέες δαπάνες που αφορούν τη διαφημιστική προβολή νησιών της Περιφερειακής Eνότητας Δωδεκανήσου ενέκρινε ο περιφερειάρχης Nοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος.
Ειδικότερα ενέκρινε την ανάθεση στην εταιρεία «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» με διακριτικό τίτλο "ΤΟΥΡΙΣΜ ΤΖΕΝΕΡΙΣ" της ψηφιακής διαφημιστικής προβολής της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα της Ρόδου και της Κω.
Η προβολή θα γίνει μέσω της πλατφόρμας Travel Audience στις αγορές ενδιαφέροντος Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Ολλανδία, Φινλανδία, Νορβηγία και Αυστρία μέσω διαφήμισης στο διαδίκτυο (online programmatic advertising).
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί με τη χρήση δύο banners, ένα για τη Ρόδο και ένα για την Κω, διάφορων μεγεθών. Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των banners ανέρχεται συνολικά σε τουλάχιστον 3.937.500 εμφανίσεις έναντι του ποσού των 37.200,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Επίσης ενέκρινε την ανάθεση στην εταιρεία: ‘’TRIPADVISOR LIMITED’’, της διαφημιστικής προβολής της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (Η.Π.Α.) μέσω εμφάνισης στην ιστοσελίδα Tripadvisor.com, έναντι του ποσού των 30.000,00 € και την ανάθεση στην εταιρεία “NOVUS MIND LIMITED” της κατάρτισης σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, έναντι του ποσού των 25.000,00 €.