Νίκος Σάρλης: Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας ROLEX στα Δωδεκάνησα

Νίκος Σάρλης: Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας ROLEX στα Δωδεκάνησα

Νίκος Σάρλης: Ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας ROLEX στα Δωδεκάνησα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 8851 ΦΟΡΕΣ

Ένας από τους τρεις μόλις Έλληνες τεχνικούς στη χώρα με πιστοποίηση από την εταιρεία

Το να γνωρίζει κανείς την ώρα, είναι μια ανάγκη διαχρονική. Και πράγματι, από το ηλιακό ρολόι έως και την οθόνη του smartphone, είναι πολλές οι εφευρέσεις στον ρου της ιστορίας που είχαν ως μοναδικό τους στόχο τη χρονομέτρηση.

Με μία μόνο σημαντική εξαίρεση: εδώ και 130 περίπου χρόνια, το ρολόι χειρός λέει πολλά περισσότερα πράγματα για αυτόν που το φοράει εκτός από την ώρα.

Αυτό είναι κάτι που ο Ροδίτης επιχειρηματίας κ. Νίκος Σάρλης, έχει μάθει πλέον πολύ καλά. Μεγαλωμένος ο ίδιος στον κόσμο του ρολογιού, εκτίμησε τη διαχρονικότητα του ελβετικού brand ROLEX και το κύρος που το συνοδεύει.

«Είμαι εδώ από εφτά χρονών, εγώ μέσα σ’ αυτά μεγάλωσα, έχουμε την αντιπροσωπεία από το 1963», λέει στη «Ροδιακή» κάνοντάς μας ξεκάθαρο πως το «μικρόβιο» μπήκε μέσα του από τότε που ήταν ακόμα παιδί, όταν βρέθηκε στο πλευρό του πατέρα του αλλά και του θείου του, Νίκου Σάρλη, χάρη στον οποίο ανακάλυψε τη μαγεία του επαγγέλματος.

Ανέκαθεν αποφασισμένος να εξελίξει την επιχείρηση που ανέλαβε μαζί με τον αδερφό του Ανδρόνικο, σπούδασε στη σχολή ωρολογοποιίας από το 1995 έως το 1998 στην Αθήνα και την τριετία 2000-03 μετακόμισε στη Γενεύη, στον τόπο που «χτυπά» η καρδιά της υψηλής βιομηχανίας ρολογιών και αφού εκπαιδεύτηκε στην επιδιόρθωση ρολογιών ROLEX, έλαβε περαιτέρω εξειδίκευση στη Μικροτεχνολογία.

Έτσι, από την επιστροφή του στη Ρόδο έως σήμερα, 24 χρόνια μετά και πλέον πατέρας δύο αγοριών, ο Νίκος Σάρλης δεν είναι μόνο ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας ROLEX στα Δωδεκάνησα (και ο ένας εκ των δύο πανελλαδικά), αλλά είναι και ο ένας από τους τρεις μόλις Έλληνες τεχνικούς στη χώρα με πιστοποίηση από την εταιρεία, υπογράφοντας με το όνομά του ένα μεγάλο κομμάτι της εμπορικής δραστηριότητας του brand στη χώρα μας.

Εξηγώντας μας κάποια πράγματα για τη διαδικασία του service ενός ρολογιού ROLEX, καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για ιεροτελεστία. Το χτίσιμο ενός ισχυρού ονόματος, εξάλλου, δεν φτιάχνεται αφήνοντας πράγματα στην τύχη. «Από τη στιγμή που θα έρθει ένα ρολόι για service, ακολουθείται η διαδικασία που έχει οριστεί από την εταιρεία.

Συγκεκριμένα βήματα κάθε φορά... από την αποσυναρμολόγηση, τον καθαρισμό, τα πάντα. Όταν ολοκληρωθεί το service, περνάει από 24ωρο τεστ για να βεβαιωθούμε για την ακρίβειά του, ότι παραμένει αδιάβροχο, ότι είναι άψογο λειτουργικά και αισθητικά πριν επιστραφεί στον αγοραστή», εξηγεί ο κ. Σάρλης.

«Πρόκειται για επένδυση, δεν αγοράζεις ένα απλό ρολόι. Σε βάθος δεκαετίας οι τιμές τους συνήθως πολλαπλασιάζονται. Για κάποια τρεις, τέσσερις, ακόμα και δέκα φορές. Είναι αγορά μιας ζωής» μάς λέει, επιβεβαιώνοντας τα στοιχεία για «έκρηξη» εξαγωγών της Ελβετικής Βιομηχανίας Ρολογιών από το 2021, μία χρονιά που χαρακτηρίστηκε από έντονη οικονομική αβεβαιότητα.

Για τον Νίκο, βέβαια, η επιχειρηματικότητα δεν κάνει διακρίσεις. Με βαθιά αγάπη για τη Ρόδο, αποφάσισε να μείνει και να επενδύσει σε αυτή και όλα όσα έχει να προσφέρει.

Στη Νότια Ρόδο λειτουργεί μια επιχείρηση με γεωργικά προϊόντα, για την οποία όπως μας λέει είναι ιδιαίτερα περήφανος, αφού δεν υπήρχε κάτι σε κοντινή απόσταση για τους αγρότες της περιοχής.

Όχι μόνο αυτό, αλλά σύντομα θα δραστηριοποιηθεί και στον τομέα της φιλοξενίας, έχοντας στα σκαριά τη δημιουργία περίπου 25 υπερπολυτελών bungalows, τα οποία όπως μας περιγράφει οραματίζεται «σαν ένα μικρό χωριό», αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι ο συνδυασμός της επαγγελματικής επιτυχίας με την προαγωγή και την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, είναι κάθε άλλο παρά ανέφικτος.

Διαβάστε ακόμη

Πάμε Στοίχημα: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα

To ΝΕΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ των Super Market Παναγιωτάς είναι εδώ!

ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ τι να επιλέξω;

Sissitio ...Πανδαισία γεύσεων, αισθήσεων και εμπειριών

Τα Mymarket στηρίζουν για 2η χρονιά τους εργαζομένους τους που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!

Το Φυλλάδιο Lidl έχει βγει

Η Meeting Point Hotel Management Hellas, αναζητά για τα ξενοδοχεία της στη Ρόδο, που φέρουν τα brands LABRANDA, Βοηθό Λογιστή

Νέους συνεργάτες για να στελεχώσουν το δυναμικό της αναζητά η Caterplus