Κ. Μητσοτάκης: Η νησιωτικότητα είναι μια μεγάλη ευλογία για τον τόπο μας

Κ. Μητσοτάκης: Η νησιωτικότητα είναι μια μεγάλη ευλογία για τον τόπο μας

Κ. Μητσοτάκης: Η νησιωτικότητα είναι μια μεγάλη ευλογία για τον τόπο μας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 972 ΦΟΡΕΣ

Σχολιάζοντας την περιοδεία του χθες στα Δωδεκάνησα, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Κ. Μητσοτάκης επισήμανε τα εξής:


«Σε 4 όμορφα νησιά μας σήμερα. Στη Λέρο, στους Λειψούς, στους Αρκιούς και την Πάτμο.
Η Νησιωτικότητα είναι μια μεγάλη ευλογία για τον τόπο μας. Μας υποχρεώνει όμως να μπορούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των κατοίκων των νησιών μας. Να νιώθουν και αυτοί ασφαλείς. Και η ασφάλεια αυτή έχει πολλές διαφορετικές διαστάσεις. Ασφάλεια στην Υγεία, στην Παιδεία, στα Σύνορα. Έχουμε κάνει βήματα σ’ όλους τους τομείς.


Σε κάποια περισσότερα, σε άλλα λιγότερο. Έχουμε να κάνουμε πολλά περισσότερα ακόμα. Και αυτό αποτελεί δέσμευσή μου.
Σας ευχαριστώ όλους για τη θερμή υποδοχή και την αγάπη σας».

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου