Προβολή των νησιών μας σε δέκα χώρες
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 914 ΦΟΡΕΣ
Ανατέθηκε με απόφαση του περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου στην εταιρεία “FOREST VIEW INTERNET ΚΑΙ MARKETING ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ” η διαφημιστική προβολή νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα της Ρόδου και Κω.
Η προβολή θα γίνει μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο σε μορφή native (online native programmatic advertising) μέσω των πλατφορμών Taboola και Teads, η οποία θα κατευθύνει τους χρήστες στο κεντρικό link της ΠΝΑ. Η καμπάνια θα πραγματοποιηθεί σε δέκα χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία και Δανία.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί αφενός μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων με native περιεχόμενο, και αφετέρου μέσω διαφημιστικού video σποτ 30’’ ιδιοκτησίας της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των διαφημιστικών καταχωρήσεων με native περιεχόμενο ανέρχεται συνολικά τουλάχιστον σε 120.897.216 εμφανίσεις, και του videospot σε τουλάχιστον 5.547.006 εμφανίσεις.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί έναντι του ποσού των 37.200,00 € συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Επίσης η εταιρεία FTI Touristik GmbH αναλαμβάνει τη διαφημιστική προβολή των νησιών της Ρόδου και της Κω της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στη Γερμανική αγορά.
Ειδικότερα θα γίνει η παρουσίαση των νησιών της Ρόδου και της Κω σε πενήντα ψηφιακές οθόνες, οι οποίες βρίσκονται σε διάφορα σημεία του Μονάχου, για χρονική διάρκεια μίας εβδομάδας. Η παρουσίαση θα είναι on rotation, θα έχει διάρκεια δέκα δευτερολέπτων και θα εμφανίζεται πενήντα τέσσερις φορές ανά ώρα. Η δράση θα περιέχει το λογότυπο Aegean Islands.
Η καμπάνια θα έχει διάρκεια μίας εβδομάδας και θα εξακολουθεί να ισχύει κατά το μέγιστο έως και την 30η Σεπτεμβρίου 2023, η οποία και αποτελεί τη μέγιστη ημερομηνία μέχρι την οποία δύναται να ολοκληρωθούν οι δράσεις προώθησης και διαφήμισης.
Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 20.000,00 ευρώ και θα καλυφθεί από το Τμήμα Τουρισμού Δωδεκανήσου