Δωριέας: Τέλος εποχής, νέος πρόεδρος ο Χαραλάμπης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 803 ΦΟΡΕΣ
Ο Τάσος Χαραλάμπης είναι ο νέος πρόεδρος του Δωριέα. Η γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε χθες με τη συμμετοχή των ταμειακώς εντάξει μελών του συλλόγου.
Μετά από 30 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας του στον προεδρικό θώκο, ο Τάσος Βογιατζόγλου παρέδωσε την σκυτάλη σε έναν άλλο Τάσο, τον Τάσο Χαραλάμπη ο οποίος είναι πανέτοιμος και γεμάτος όρεξη για δουλειά να προσφέρει στο ιστορικό σωματείο της πόλης μας.
Το γεγονός ότι ο ίδιος θεωρείται «μπασκετικός» ανάβει το «πράσινο φως» για την επαναφορά των αντίστοιχων τμημάτων, ενώ θεωρείται δεδομένο ότι θα διατηρήσει και το ποδοσφαιρικό τμήμα το οποίο και τη νέα χρονιά θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Γ’ Κατηγορίας Δωδεκανήσου.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News