Θέματα ασφαλείας αλλά και... αξιοπιστίας θέτουν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ προς κάθε αρμόδιο

Θέματα ασφαλείας αλλά και... αξιοπιστίας θέτουν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ προς κάθε αρμόδιο

Θέματα ασφαλείας αλλά και... αξιοπιστίας θέτουν οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ προς κάθε αρμόδιο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1570 ΦΟΡΕΣ

Χωρίς την προβλεπόμενη συντήρηση δουλευτούν οι θηριώδεις μηχανές παραγωγής ρεύματος στη Σορωνή

Να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να προχωρήσουν σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες που θα διασφαλίσουν τους εργαζόμενους της ΔΕΗ, ζητά από την διεύθυνση του ΑΗΣ Σορωνής και κάθε άλλο αρμόδιο προϊστάμενο σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, το σωματείο εργαζομένων «Ζευς».

Με δύο νέες επιστολές που απέστειλαν τις προηγούμενες μέρες, οι εργαζόμενοι καλούν τη διεύθυνση του εργοστασίου της ΔΕΗ να απαντήσει γιατί δεν έγιναν οι απαιτούμενες συντηρήσεις στη Μονάδα No3 Pielstick του ΑΗΣ Σορωνής έχει συμπληρώσει εδώ και 8 μήνες τουλάχιστον, τις ώρες για την προγραμματισμένη συντήρηση των 48000 ωών κατά τα προβλεπόμενα του κατασκευαστή. Σημειώνουν δε ότι παρά το ότι δεν έγινε η προβλεπόμενη συντήρηση δεν έχει γίνει αλλά παρόλα αυτά η μονάδα δουλεύει συνεχώς.

Οι εργαζόμενοι σημειώνουν στην επιστολή τους:

Παρακαλούμε να μας απαντήσετε:

-Τι μετρήσεις έγιναν που αντικαθιστούν συντήρηση 48000 ωρών που προβλέπει ο κατασκευαστής;

Να σας θυμίσουμε ότι το 2005, μετά τη βλάβη στη Μονάδα Νο3 και μετά από πιέσεις του Σωματείου μας, στάλθηκε στο Σταθμό επιστολή με υπογραφές από τον τότε Διευθυντή της ΔΕΘ, τον Γενικό,

τον Πρόεδρο ΔΣ και τη Διευθύντρια της ΔΥΑΕ που τόνιζαν ότι προτεραιότητα έχει η ασφάλεια των εργαζομένων. Γράφει μάλιστα ότι είναι ΕΥΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να πραγματοποιούνται οι προβλεπόμενες συντηρήσεις και αναφέρει και ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΕΣ συντηρήσεις. Σας ρωτάμε λοιπόν.

Έχετε πάρει τη σύμφωνη γνώμη του κατασκευαστή για την απόφαση σας να δουλέψει η Μονάδα ενώ δεν έγινε η προβλεπόμενη συντήρηση; Ποιοι είναι οι κίνδυνοι για την ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων όταν δουλεύει η Μονάδα Νο3 με αυτές τις προϋποθέσεις; Η παλαιότητα της Μονάδας και το ιστορικό της δεν σας ανησυχούν;

Επιπλέον, η Μονάδα No2 Sulzer του Σταθμού δεν λειτουργεί για λόγους ασφαλείας, παρότι έγινε η προβλεπόμενη συντήρηση. Το ίδιο ακριβώς συνέβη στη Μονάδα No1 Sulzer του Σταθμού. Για ποιο λόγο προχωρήσατε ξανά σε συντήρηση με εργολάβο, ξοδεύτηκαν τόσοι πόρο της επιχείρησης, και ΜΕΤΑ διαπιστώσατε αστοχία στο στρόφαλο; Ζητάμε το πόρισμα του κατασκευαστή για την ασφάλεια λειτουργίας της Μονάδας No2 Sulzer. Το έχετε;

Θέλουμε να σας ρωτήσουμε, αφού μας διαβεβαιώνετε προφορικά ότι γίνονται όλα τα δέοντα με τις Μονάδες, ότι συντηρούνται σωστά, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΙΟ; Αξιότιμοι κύριοι, ακόμα και πρόσφατα, κατά την πυρκαγιά στο νησί, που κάθε Μεγαβάτ ήταν πολύτιμο και υπήρχαν διακοπές ρεύματος, καμία Μονάδα του ΑΗΣ δεν δούλευε στο ονομαστικό της φορτίο. Για ποιο λόγο; Αφού γίνονται όλα τα δέοντα, έτσι μας λέτε......

-Επίσης, γνωρίζουμε ότι στο καύσιμο των Μονάδων του ΑΗΣ Σορωνής χρησιμοποιείται βελτιωτικό.

Ειδικότερα μετά τις τελευταίες καταγγελίες κατοίκων της περιοχής, παρακαλούμε να μας απαντήσετε:

1) Ποιο είναι αυτό το βελτιωτικό που χρησιμοποιείται στο Σταθμό;

2) Ποιες μετρήσεις έχετε κάνει για το πόσο τοξικό είναι το συγκεκριμένο σκεύασμα για το προσωπικό και τους γύρω κατοίκους;

3) Έχει ενημερώσει ο Υποτομέας Υγείας και Ασφάλειας το προσωπικό για την χρήση του συγκεκριμένου πρόσθετου;

Να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο και τις βλάβες που δεν έχουν αποκατασταθεί στο Σταθμό. Μας διαβεβαιώσατε ότι θα προχωρήσουν, ιδίως αυτές που αφορούν την ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων. Να σας ρωτήσουμε για ορισμένες από αυτές: Οι βλάβες που παραθέτουμε παρακάτω έχουν γραφτεί στο βιβλίο βλαβών από το εμπλεκόμενο προσωπικό με τον χαρακτηρισμό “Άμεσο αλλά παρόλα αυτά χρονίζουν.

-Στο δίκτυο πυρόσβεσης του Σταθμού, έχουν φτιαχτεί όλες οι διαρροές;

Οι πιέσεις είναι οι προβλεπόμενες;

-Στους χώρους των Delaval, έχουν φτιαχτεί οι ανεμιστήρες οροφής;

Γνωρίζετε ότι επικρατούν θερμοκρασίες 50 + βαθμών και εργάζονται οι εργαζόμενοι; Γνωρίζετε ότι οι αναθυμιάσεις δεν απομακρύνονται; Γιατί δεν τους φτιάχνετε; Πως θα ανανεωθεί ο αέρας στους χώρους αυτούς;

-Στα μηχανοστάσια έχουν φτιαχτεί οι διαρροές που υπάρχει βλάβη;

-Υπάρχει βλάβη που αναφέρει ότι οι DIESEL δεν ακούν τις ανακοινώσεις από το μεγάφωνο στον Ατμό. Έχει γίνει κάτι με αυτή τη βλάβη; Ποιες οι συνέπειες αν στο μεγάφωνο ανακοινώνουν ένα επικίνδυνο συμβάν και το προσωπικό δεν ακούει για να ενημερωθεί; Έχετε κάνει προγραμματισμό για αυτές τις βλάβες και για πολλές άλλες που δεν έχουν γίνει;

Άραγε ποιο είναι το νόημα αξιολόγησης των βλαβών κατά προτεραιότητα όταν χρονίζουν απαράδεκτα “Άμεσες βλάβες; Παραθέτουμε χρόνιες βλάβες των μονάδων Diesel κατόπιν αιτήματος των εργαζομένων σε αυτές:

• D2 Διαφυγή καυσαερίων στην είσοδο του Ν3 εκκαπνιστή Α-Β-64 10-02-2023

• Αντλιοστάσιο Pielstic ανεμιστήρες οροφής . Ο ένας με άδεια και ο άλλος με βλάβη.

• Δεν δουλεύουν τα Η/Ζ. Δεν μπορούν να ξεκινήσουν σε BLACK OUT.

Πρόβλημα επικοινωνίας υπολογιστή με Η/Ζ. • Δεν έχει γίνει συντήρηση στα βοηθητικά όλων των πινάκων των 4000 (θάλασσα, μαζούτ, de laval),

• Φωτισμός κλιμακοστασίων και μηχανοστασίων Pielstic.

• Ηλεκτρονικά Governor D3 και 14.

• Decantation, Αντλίες 83.1.2 (καράβολας),τελευταίο στάδιο . Δεν έχουν ανταλλακτικά,

• Να τοποθετηθούν στέγαστρα σε κάποια σημεία για την προστασία των επιτηρητών από ακραία καιρικά φαινόμενα. • ΔΑΚ και ΔΗΚ 3,4,5 Plelstic . Ελλιπής φωτισμός.

• Ψυγεία ενδιάμεσου D4 διαρροές. Είναι βουλωμένα. • 03, 04 Δεν γίνεται χειρισμός επιστομίων ηλεκτρικά αδειών,

• Αντλία αφαλατωμένου νερού 71.47.2.Α.Α-002 23-06-2021

Η δεύτερη επιστολή προς τον διευθυντή ΔΕΠΑΝ κο Σημαντηράκη

Σε άλλη επιστολή τους, προς τον διευθυντή ΔΕΠΑΝ κο Σημαντηράκη οι εκπρόσωποι του σωματείου ΖΕΥΣ, επισημαίνουν:

«Αρχικά, θα θέλουμε να σας καταστήσουμε σαφές ότι καταστατικός σκοπός του σωματείου μας είναι μεταξύ άλλων η προστασία και προαγωγή των οικονομικών, κοινωνικοασφαλιστικών, επαγγελματικών και ηθικών συμφερόντων των εργαζομένων μελών μας καθώς και η εξασφάλιση καλύτερων όρων και συνθηκών δουλειάς με τη βελτίωση της εργατικής νομοθεσίας και η επίβλεψη για την πιστή εφαρμογή της.

Σκοπός της παρούσας επιστολής μας είναι να σας ενημερώσουμε ότι παρά το γεγονός ότι μαχόμαστε καθημερινά για την εκπλήρωση του καταστατικού σκοπού μας, έχουμε γίνει αντικείμενο απαξίωσης και αντιμετωπίζουμε εχθρική συμπεριφορά στο χώρο εργασίας μας από τη διευθύντρια του ΑΗΣ Σορωνής και

Τριανταφυλλιά Μπέρδη και το διευθυντή Μιχαήλ Μπροκάκη.

Τα εν λόγω στελέχη παρότι δεσμεύονται συνεχώς απέναντι μας για την άμεση και προσήκουσα διεκπεραίωση των νόμιμων αιτημάτων, ωστόσο δεν υλοποιούν τελικώς κανένα από αυτά.

Επειδή, ως εκ τούτου έχει δημιουργηθεί τεράστιο έλλειμα αξιοπιστίας και η εμπιστοσύνη του σωματείου μας με τα εν λόγω στελέχη έχει διαρραγεί πλήρως.

Σας δηλώνουμε ότι α) δεν πρόκειται να επιδιώξουμε στον μέλλον άλλη συνάντηση με τα ως άνω αναφερόμενα στελέχη, β) κάθε επικοινωνία μας θα γίνει μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και επιστολών με τρόπο απολύτως θεσμικό και επίσημο και γ) οποιαδήποτε διευθέτηση θα γίνεται στο εξής μέσω των αρμόδιων υπηρεσιών που ασχολούνται με τα εργασιακά θέματα.

 

Διαβάστε ακόμη

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη

Θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Ακρόπολη της Ρόδου

Κοινή επιστολή του δημάρχου Ρόδου και του προέδρου του ΙΣΡ για τη διευθέτηση των περικοπών που υφίστανται οι εργαστηριακοί γιατροί