Πώς το ψηφιακό ταξίδι ξεκλειδώνει τη νέα εποχή στα ξενοδοχεία

Πώς το ψηφιακό ταξίδι ξεκλειδώνει τη νέα εποχή στα ξενοδοχεία

Πώς το ψηφιακό ταξίδι ξεκλειδώνει τη νέα εποχή στα ξενοδοχεία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1052 ΦΟΡΕΣ

Οι προσδοκίες των επισκεπτών στα ξενοδοχεία δεν ήταν ποτέ υψηλότερες. Σε αυτό συμβάλλει στο ότι οι ταξιδιώτες έχουν συνδεθεί βαθιά με τις κινητές συσκευές τους.

Βασίζονται στα smartphones τους για να περιηγηθούν στον κόσμο. Το 73% των ταξιδιωτών προτιμά ξενοδοχεία με τεχνολογία self-service, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Oracle Hospitality.
Αυτό σημαίνει ότι η ποιότητα του ταξιδιού των ψηφιακών επισκεπτών ενός ξενοδοχείου έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της συνολικής εμπειρίας φιλοξενίας για την πλειοψηφία των επισκεπτών.

Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες προσδοκίες -και να αποκομίσουν τα οφέλη- κορυφαία ξενοδοχεία, μάρκες φιλοξενίας και ομάδες διαχείρισης στρέφονται σε τεχνολογικές λύσεις.
Ιδιαίτερα, σε αυτές που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στη δημιουργία πιο εξατομικευμένων αλληλεπιδράσεων επισκεπτών και προσωπικού, να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες διαχείρισης, να βελτιώσουν την ασφάλεια δεδομένων και να ενισχύσουν έσοδα. Tα τρία στάδια της ψηφιακής εμπειρίας επισκεπτών και η εξέλιξη τους, είναι:

Στάδιο πριν την άφιξη

Πριν κάποιος επισκέπτης πατήσει το πόδι του στην ιδιοκτησία, αλληλεπιδρά με το ξενοδοχείο.
Μετά την κράτηση -αλλά πριν φτάσει πραγματικά ο επισκέπτης στο ακίνητο- οι ξενοδόχοι έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν ψηφιακά με τον επισκέπτη για να βελτιώσουν τις λειτουργίες και να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη.
Παραδόξως, πολλά ξενοδοχεία δεν εκμεταλλεύονται πλήρως το στάδιο πριν την άφιξη.

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι χάνουν την ευκαιρία να μυήσουν στους επισκέπτες όλα όσα προσφέρουν, όπως “Ανέσεις”, “Αναβαθμίσεις”, “Πράγματα να κάνεις”.
Το στάδιο πριν την άφιξη είναι η ιδανική στιγμή για τους ξενοδόχους να πουλήσουν τους επισκέπτες που προτιμούν μεγαλύτερο δωμάτιο, πρόωρο check-in ή περιποίηση σπα.

Βασιζόμενοι στο email χάνουν μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές αλλαγές των τελευταίων 15 ετών.

Τα μηνύματα κειμένου μπορούν να επιτρέψουν στις ιδιοκτησίες να απαντούν στις ερωτήσεις των επισκεπτών εύκολα μέσω μηνύματος κειμένου προτού καν πατήσουν το πόδι τους στην ιδιοκτησία.

Αυτά τα συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να συμβουλεύουν τους επισκέπτες σχετικά με την ώρα του check-in, εάν μπορούν να κάνουν check in νωρίς ή αργά, τι ώρα είναι ανοιχτό το εστιατόριο του καταλύματος και αν μπορούν να κάνουν κράτηση και πολλά άλλα. Η διαθεσιμότητα στους ταξιδιώτες μπορεί να αποφέρει οφέλη σε μια εξαιρετική εμπειρία επισκέπτη.

Ωστόσο, βασιζόμενοι στο email χάνουν μια από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές αλλαγές των τελευταίων 15 ετών.
Τα μηνύματα κειμένου μπορούν να επιτρέψουν στις ιδιοκτησίες να απαντούν στις ερωτήσεις των επισκεπτών εύκολα μέσω μηνύματος κειμένου προτού καν πατήσουν το πόδι τους στην ιδιοκτησία.

Αυτά τα συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να συμβουλεύουν τους επισκέπτες σχετικά με την ώρα του check-in, εάν μπορούν να κάνουν check in νωρίς ή αργά, τι ώρα είναι ανοιχτό το εστιατόριο του καταλύματος και αν μπορούν να κάνουν κράτηση και πολλά άλλα. Η διαθεσιμότητα στους ταξιδιώτες μπορεί να αποφέρει οφέλη σε μια εξαιρετική εμπειρία επισκέπτη.

Οι ξενοδόχοι μπορούν ακόμη και να απλοποιήσουν τη διαδικασία του check-in προσελκύοντας τους επισκέπτες πριν από την άφιξη. Ένας από τους πιο αξιοσημείωτους τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία ψηφιοποιούν το ταξίδι των επισκεπτών είναι μέσω του κινητού check-in.

Οι επισκέπτες μπορούν πλέον να κάνουν check-in και να έχουν πρόσβαση στα δωμάτιά τους εξ ολοκλήρου μέσω των φορητών συσκευών τους.
Αυτό απελευθερώνει δραστικά τη ρεσεψιόν – μειώνοντας τις γραμμές και επιτρέποντας στο προσωπικό να επικεντρωθεί στη φιλοξενία και όχι στη δουλειά του διαχειριστή.

Πολλά ξενοδοχεία εφαρμόζουν επίσης συστήματα εισόδου χωρίς κλειδί, τα οποία επιτρέπουν στους επισκέπτες να έχουν πρόσβαση στα δωμάτιά τους χρησιμοποιώντας τα smartphone ή τα έξυπνα ρολόγια τους.

Στάδιο κατά την παραμονή

Ημέρα check-in. Είναι η πρώτη εντύπωση των επισκεπτών με τη φυσική σας περιουσία και η εμπειρία καλωσορίσματος είναι κρίσιμης σημασίας για τη δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας επισκεπτών κατά τη διαμονή.

Τα καταλύματα με check-in μέσω κινητού εξαλείφουν τις γραμμές της ρεσεψιόν και βελτιώνουν την εμπειρία καλωσορίσματος.
Μελέτη του Cornell διαπίστωσε ότι ακόμη και ένας χρόνος αναμονής πέντε λεπτών μειώνει τη βαθμολογία ικανοποίησης των επισκεπτών κατά 47%.

Από τη στιγμή που ο επισκέπτης βρίσκεται στο κατάλυμα, είναι σημαντικό να παντρευτείτε τις φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες.

Μόλις ο επισκέπτης κάνει check-in, μπορεί να λάβει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα κειμένου, καλωσορίζοντας τον στο κατάλυμα και ενημερώνοντας τους ότι μπορούν απλώς να στείλουν μήνυμα κειμένου εάν χρειάζονται οτιδήποτε.

Τα συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων επισκεπτών εξελίσσονται επίσης δραστικά. Τα πιο στιβαρά συστήματα μπορούν να απαντήσουν αυτόματα στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σας εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στις ομάδες της ρεσεψιόν και του θυρωρού.

Τι ώρα είναι το check-out; Τι είναι το Wi-Fi; Η τεχνολογία μπορεί πλέον να απαντά αυτόματα σε αυτές τις ερωτήσεις.
Επιπλέον, τα πιο προηγμένα συστήματα ανταλλαγής μηνυμάτων ενσωματώνουν πλέον τεχνητή νοημοσύνη. Δημιουργούν αυτόματα απαντήσεις με βάση προεκπαιδευμένες πληροφορίες για το ξενοδοχείο σας.

Τα ξενοδοχεία εφαρμόζουν πλέον ψηφιακές πλατφόρμες και για φιλοδωρήματα, για να διευκολύνουν τους επισκέπτες να το κάνουν. Αυτές οι πλατφόρμες επιτρέπουν στους επισκέπτες να αφήνουν φιλοδώρημα χρησιμοποιώντας τα smartphone τους, εξαλείφοντας την ανάγκη για μετρητά.

 Στάδιο μετά την παραμονή

Είναι εξίσου σημαντική όπως το καλωσόρισμα και η αναχώρηση των επισκεπτών.
Η τεχνολογία έχει κάνει τη διαδικασία του check-out πιο αποτελεσματική.
Πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν επιλογές απομακρυσμένου check-out, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να λάβουν τιμολόγια και να παρέχουν σχόλια στο διαδίκτυο.
Αυτό εξαλείφει την ανάγκη να περιμένετε στην ουρά και απλοποιεί τη διαδικασία αναχώρησης.

Και τα ξενοδοχεία αξιοποιούν την τεχνολογία για να διατηρήσουν εξατομικευμένη επικοινωνία με τους επισκέπτες ακόμα και μετά το check out.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αποστολή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτών μηνυμάτων για να ευχαριστήσετε τους επισκέπτες για τη διαμονή τους, να ζητήσετε σχόλια ή κριτικές ή να τους ενημερώσετε για ειδικές προσφορές για μελλοντικές επισκέψεις.

Ενώ η ψηφιοποίηση του ταξιδιού των επισκεπτών του ξενοδοχείου βρίσκεται ακόμη στα αρχικά της στάδια, τα ξενοδοχεία αγκαλιάζουν την τεχνολογία και την αυτοματοποίηση για να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους και να διαχειρίζονται τις δραστηριότητές τους πιο αποτελεσματικά.

Στο μέλλον, μπορούμε να αναμένουμε να δούμε ακόμη περισσότερες αυτοματοποιημένες λύσεις, όπως εξατομικευμένες προτάσεις μέσω AI και εμπειρίες εικονικής ή επαυξημένης πραγματικότητας για τους επισκέπτες.

Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, η ξενοδοχειακή βιομηχανία αναμφίβολα θα βρει νέους τρόπους να τη χρησιμοποιήσει για να προσφέρει μια απρόσκοπτη και αξέχαστη εμπειρία επισκεπτών.

Πηγή: tourismtoday.gr

 

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων