Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για τη Ρόδο

Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για τη Ρόδο

Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για τη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2780 ΦΟΡΕΣ

Ποσό 50.000 ευρώ θα διατεθεί στην εταιρεία "TUI Sverige AB", για τη δημιουργία έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας προβολής της Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου.

Συγκεκριμένα η εταιρεία αναλαμβάνει τα εξής:
• Προώθηση της Ρόδου στην αρχική σελίδα της TUI Sverige μέσω ενός banner 750x320px διάρκειας δύο εβδομάδων. Το banner θα οδηγεί στο landing page της Ρόδου στην ιστοσελίδα της TUI Sverige. Η δράση θα περιλαμβάνει το λογότυπο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

• Προώθηση της Ρόδου στη Σελίδα Προσφορών της TUI, μέσω ενός banner 750x320px για διάρκεια δύο εβδομάδων. To banner θα οδηγεί στο landing page της Ρόδου στην ιστοσελίδα της ΤUI Sverige. Η δράση θα περιλαμβάνει το λογότυπο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

• Προώθηση της Ρόδου μέσω ενός banner 750x320px στη σελίδα Summer Seasonal Page της TUI Sverige για συνολική διάρκεια δύο εβδομάδων. Το banner θα οδηγεί στο landing page της Ρόδου στην ιστοσελίδα της TUI Sverige. Η δράση θα περιλαμβάνει το λογότυπο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

• Αποστολή ενός email αφιερωμένο στη Ρόδο από την TUI Sverige σε τουλάχιστον 1.020.000 παραλήπτες από τη βάση δεδομένων της TUI Sverige.

• Τοποθέτηση ενός banner 450x300px εντός του news letter της TUI Sverige σε τουλάχιστον 1.020.000 παραλήπτες από τη βάση δεδομένων της TUI Sverige.

• Προώθηση της Ρόδου μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με 2 οργανικές αναρτήσεις και 2 οργανικά stories στις σελίδες Facebook της TUI Sverige καθώς και 2 οργανικές αναρτήσεις και 2 οργανικά stories στο Instagram της TUI Sverige.

Οι παραπάνω δράσεις έχουν ως σκοπό την προστασία της κοινωνικής και οικονομικής ζωής του τόπου, λόγω της δασικής πυρκαγιάς του μηνός Ιουλίου 2023, η οποία έπληξε το νησί της Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές