Διαφημιστική προβολή της Ρόδου στην πολωνική αγορά κόστους 40.000 ευρώ

Διαφημιστική προβολή της Ρόδου στην πολωνική αγορά κόστους 40.000 ευρώ

Διαφημιστική προβολή της Ρόδου στην πολωνική αγορά κόστους 40.000 ευρώ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1639 ΦΟΡΕΣ

H εταιρεία GRECOS HOLIDAY SPOLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA αναλαμβάνει τη διαφημιστική προβολή του νησιού της Ρόδου της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στην πολωνική αγορά μέσω των εξής:

1. Kαμπάνια για τη Ρόδο μέσω Google Ads (σε διάφορα διαφημιστικά formats) για δύο μήνες. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 10.040.000.

2. Kαμπάνια για τη Ρόδο μέσω Facebook και Instagram ads (σε διάφορα διαφημιστικά formats) για δύο μήνες. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 1.780.000.

3. Καμπάνια στο YouTube μέσω video που θα δημιουργηθούν από την Grecos διάρκειας έξι (6), δεκαπέντε (15) και τριάντα (30) δευτερολέπτων αντίστοιχα για δύο μήνες. Ο ελάχιστος αριθμός εμφανίσεων που θα επιτευχθεί είναι 1.000.000.

4. Προώθηση της Ρόδου από την social media influencer aleksandra_zelazowska μέσω των λογαριασμών της στο Instagram και Tik Tok με τη χρήση 10 Instagram stories και 2 TikTok videos.

5. Προώθηση της Ρόδου μέσω της ιστοσελίδας ταξιδιωτικών προσφορών Fly4free.pl, με τη χρήση ενός άρθρου που θα δημοσιευθεί στο Fly4free.pl, μίας ανάρτησης στο Facebook του Fly4free.pl η οποία θα λειτουργήσει ως teaser για το παραπάνω άρθρο,. ένα Instagram story ένα Facebook Story και ένα Instagram Reel.

6. Προώθηση της Ρόδου μέσω ενός video spot δεκαπέντε (15) δευτερολέπτων το οποίο θα προηγείται video δημοσιογραφικού περιεχομένου (ανεξάρτητο με τη Ρόδο) στην ιστοσελίδα wp.pl.

7. Αποστολή ενός email στους χρήστες της ιστοσελίδας fly4free αποκλειστικά αφιερωμένο στη Ρόδο το οποίο θα αποσταλεί σε τουλάχιστον 73.000 παραλήπτες.

Η διαφημιστική προβολή της Ρόδου στην πολωνική αγορά θα εξακολουθεί να ισχύει κατά το μέγιστο έως και την 15η Νοεμβρίου 2023, και το κόστος της ανέρχεται σε 40.000 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»