Αντώνης Αθανασίου: Ευχαριστώ Αστεράκλα μου!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 524 ΦΟΡΕΣ
Το δικό του ευχαριστώ στον Αστέρα Παστίδας για τη συνεργασία που είχαν, δίνει με ανάρτησή του σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ο Αντώνης Αθανασίου.
Ο παίκτης που τελικά συνεχίζει στον Φοίβο (προσπάθησε να τον αποκτήσει και ο Απόλλων Καλυθιών), αναφέρει τα ακόλουθα:
«Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Αστέρα. Ευχαριστώ τη διοίκηση της ομάδας μου, της ομάδας που με έμαθε να παίζω μπάλα, όλους τους συμπαίκτες που παίξαμε μαζί για το χωριό μου, συγχωριανούς και μη, ευχαριστώ τους φιλάθλους που πάντα πίστευαν σε εμένα, ευχαριστώ τους δικούς μου ανθρώπους που ήταν, είναι και θα είναι πάντα δίπλα μου σε κάθε μου βήμα, μα πάνω από όλα ευχαριστώ το χωριό μου που με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ Αστεράκλα μου. Eις το επανιδείν!».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News