Την παραμονή του πλοίου «ΣΤΑΥΡΟΣ» στην ακτοπλοϊκή διασύνδεση της Νισύρου ζητά ο δήμαρχος Χ. Κορωναίος

Την παραμονή του πλοίου «ΣΤΑΥΡΟΣ»  στην ακτοπλοϊκή διασύνδεση της Νισύρου ζητά ο δήμαρχος Χ. Κορωναίος

Την παραμονή του πλοίου «ΣΤΑΥΡΟΣ» στην ακτοπλοϊκή διασύνδεση της Νισύρου ζητά ο δήμαρχος Χ. Κορωναίος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1561 ΦΟΡΕΣ

Ο δήμαρχος Νισύρου Χριστοφής Κορωναίος, απέστειλε επιστολή στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη, στον υφυπουργό Ναυτιλίας Ιωάννη Παππά και στον γεν. γρ. Αιγαίου Μανώλη Κουτουλάκη, με θέμα την παραμονή του πλοίου «ΣΤΑΥΡΟΣ» στην ακτοπλοϊκή διασύνδεση της Νισύρου με τα έτερα νησιά.

Το θέμα προέκυψε όταν ο κ. Κορωναίος ενημερώθηκε για ενδεχόμενη διακοπή των δρομολογίων του αναφερόμενου πλοίου. Αυτό το γεγονός θα δημιουργούσε ένα τεράστιο πρόβλημα για τους κατοίκους του νησιού, εφόσον το «ΣΤΑΥΡΟΣ» εξυπηρετεί, εκτός από τους επιβάτες, αρκετά μεγάλο αριθμό οχημάτων, καθώς επίσης και μεταφορές εμπορευμάτων.

Στην επιστολή, ο δήμαρχος αιτήθηκε να διαφοροποιηθεί το πρόγραμμα του πλοίου, όσον αφορά στις ημέρες, έτσι ώστε να εναλλάσσεται με τα δρομολόγια του Blue Star Patmos και η διασύνδεση των νησιών να καλύπτεται σχεδόν όλες τις μέρες της εβδομάδας.

Προχθές το πρωί ο υφυπουργός Ναυτιλίας Ιωάννης Παππάς, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον κ. Κορωναίο, διαβεβαίωσε ότι τα δρομολόγια του «ΣΤΑΥΡΟΣ» θα συνεχίζουν να εκτελούνται κανονικά. Σχετικά με την αλλαγή στις ημέρες, το θέμα θα εξεταστεί σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή εταιρεία SAOS.

Πηγή: realvoice995.gr

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!