Ο γενικός γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής Μ. Κουτουλάκης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

Ο γενικός γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής Μ. Κουτουλάκης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

Ο γενικός γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής Μ. Κουτουλάκης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1970 ΦΟΡΕΣ

Καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά τις πληρωμές μέσω του Μεταφορικού Ισοδύναμου ήταν ο γενικός γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής κ. Μάνος Κουτουλάκης.

Από τη Χίο όπου παρευρέθηκε την Παρασκευή στην έναρξη του Επιστημονικού Συνεδρίου της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραμματέων της τοπικής αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης» (το οποίο διοργανώνεται 3-5 Νοεμβρίου στη Χίο από την «Τριήρης Αναπτυξιακή ΑΕ ΑΟΤΑ» και το “Forum Training & Consulting”) μίλησε και για τον μελλοντικό σχεδιασμό του υπουργείου για το Μεταφορικό Ισοδύναμο, που εξετάζεται να είναι προσαρμοσμένο ανά ομάδα νησιών.

Ερωτηθείς με αφορμή την επιστολή του Επιμελητηρίου Χίου που έθετε το θέμα της μη καταβολής του Μεταφορικού Ισοδύναμου τόνισε στη δήλωσή του «ότι οι επιχειρήσεις, έχουν πληρωθεί για το Α’ εξάμηνο του 2022, οι αιτήσεις του Β΄ εξαμήνου ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί. Υπάρχει μία σταθερή ροή.

Εκείνο που όντως υπάρχει μεγάλο διάστημα το οποίο έχει παρέλθει, είναι για τις μετακινήσεις των επιβατών, ενέργειες που κάνει η πολιτική ηγεσία, ο υπουργός και ο υφυπουργός για να έχουμε τις σχετικές πιστώσεις ώστε να μπορέσουμε να έχουμε μία σταθερή ροή.

Σε κάθε περίπτωση, ανειλημμένες υποχρεώσεις του κράτους πάντα πληρώνονται. Επομένως, οι νησιώτες δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε σε σχέση με την απόδοση των οφειλόμενων πόρων γι’ αυτούς».

Στο ερώτημα, αν υπάρχει σκέψη για κατάργηση του μέτρου ο κ. Κουτουλάκης σημείωσε ότι «κανένα μέτρο δεν καταργείται. Μπορεί να προσαρμόζεται να εξορθολογίζεται.

Έχουμε ήδη διαπιστώσει και κακή χρήση του μέτρου και με διασταυρώσεις που γίνονται από την ΑΑΔΕ, θα προκύψουν πολύ χρήσιμα συμπεράσματα, αλλά σε κάθε περίπτωση Μεταφορικό Ισοδύναμο, είτε λέγεται Μεταφορικό Ισοδύναμο είτε οπωσδήποτε αλλιώς, θα έχει στόχευση στους νησιώτες προσαρμοζόμενο για να καλύψει τις ανάγκες».

Σημείωσε ότι, κάθε νησί είναι διαφορετικό κι αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε και στο Μεταφορικό Ισοδύναμο. «Άλλες οι ανάγκες της Χίου, άλλες της Ρόδου, άλλες της Κρήτης.

Νομίζω το 2024 θα μπορούμε να δούμε ένα πιο στοχευμένο μέτρο και όχι κατάργηγή του», κατέληξε ο γεν. γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής Μάνος Κουτουλάκης.

Πηγή: ertnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Στοιχεία «σοκ» από την ΕΛ.ΑΣ. για την ενδοοικογενειακή βία: 493 περιστατικά σε έξι ημέρες

Φορολογικές Δηλώσεις - Σωρεία προβλημάτων και ταλαιπωρίας η υποβολή τους

«Πράσινο φως» από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά

MyInfo: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του gov.gr

Πράσινο φως από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά

ΕΟΔΥ: Προσοχή στα κουνούπια και τον ιό του Δυτικού Νείλου – Τα μέτρα προφύλαξης

Αντικειμενικές αξίες: Αυτοί είναι οι δήμοι και οι ζώνες στις οποίες «κουρεύονται»

Διεπιστημονική έρευνα στις Νησίδες του Αιγαίου