Ρόδος: "Βουτιά στο κενό" έκανε αυτοκίνητο με δύο επιβάτες στο Μόντε Σμιθ

Ρόδος: "Βουτιά στο κενό" έκανε αυτοκίνητο με δύο επιβάτες στο Μόντε Σμιθ

Ρόδος: "Βουτιά στο κενό" έκανε αυτοκίνητο με δύο επιβάτες στο Μόντε Σμιθ

Ελευθερία Πελλού

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 15595 ΦΟΡΕΣ

Ακόμη ένα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στην πόλη της Ρόδου, στο οποίο και τραυματίστηκαν δύο άτομα.

Πρόκειται για ένα ζευγάρι (έναν άνδρα και μία γυναίκα) που επέβαινε σε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο το οποίο κινούνταν στην περιοχή του Μόντε Σμιθ.

Το αυτοκίνητο λίγο μετά τη μεγάλη στροφή του Μόντε Σμιθ, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ξέφυγε από την πορεία του και βρέθηκε στο κενό. Μάλιστα το όχημα κατρακύλησε αρκετά μέτρα στην πλαγιά του λόφου του Μόντε Σμιθ.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα και προσωπικό της πυροβεστικής υπηρεσίας Ρόδου που κατάφεραν να ανασύρουν τους δύο επιβάτες του αυτοκινήτου, οι οποίοι και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο της Ρόδου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο και εκείνο είχε φτάσει στο σημείο του ατυχήματος.

Για τα ακριβή αίτια διενεργείται προανάκριση.

 

Διαβάστε ακόμη

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate