Το δέντρο των αιμοδοτών στο Νοσοκομείο της Ρόδου

Το δέντρο των αιμοδοτών στο Νοσοκομείο της Ρόδου

Το δέντρο των αιμοδοτών στο Νοσοκομείο της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2162 ΦΟΡΕΣ

Από τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Ρόδου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:
«Ο στολισμός του δένδρου είναι καθαρά συμβολικός της ευτυχίας των ανθρώπων και της φύσεως με τη γέννηση του Ιησού. 


Για τους αιμοδότες της Ρόδου είναι αναντίρρητο έθιμο ο στολισμός και η φωταγώγηση του «δέντρου των αιμοδοτών» στο Νοσοκομείο μας να συμπίπτουν με την εορτή της Αγίας Αικατερίνης.


Θεωρούμε ελάχιστη υποχρέωσή μας να ευχαριστήσουμε την Υβόννη Παναγιώτου και την Πολυτίμη Πεζουβάνη για την επιμέλεια και τον στολισμό του δέντρου μας, που κοσμεί την κεντρική είσοδο του Νοσοκομείου Ρόδου και προσδίδει την εορταστική ατμόσφαιρα που αναλογεί σε ένα νοσηλευτικό ίδρυμα με φιλοδοξία και αισιοδοξία!»

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…