Γιάννης Φώτης: Το «θαύμα» του Τουρισμού της Ρόδου δεν είναι υπερφυσικό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα σκληρής, συλλογικής δουλειάς

Γιάννης Φώτης: Το «θαύμα» του Τουρισμού της Ρόδου δεν είναι υπερφυσικό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα σκληρής, συλλογικής δουλειάς

Γιάννης Φώτης: Το «θαύμα» του Τουρισμού της Ρόδου δεν είναι υπερφυσικό φαινόμενο, αλλά αποτέλεσμα σκληρής, συλλογικής δουλειάς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1977 ΦΟΡΕΣ

Το «θαύμα» που και φέτος πέτυχε το Νότιο Αιγαίο στον Τουρισμό κατά τη σεζόν του 2023, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, σχολίασε ο Γιάννης Φώτης, διευθυντής της Novus Mind, εταιρείας συμβούλων ψηφιακού marketing και επιστημονικός συνεργάτης της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε θέματα τουρισμού, μιλώντας στο «Πρωινό Εξπρές»του Real Voice 99,5 με τη Ρένα Παυλάκη, μετά και τη δημοσιοποίηση των στοιχείων από τον Περιφερειάρχη, Γιώργο Χατζημάρκο.

Ο κ. Γιάννης Φώτης είπε χαρακτηριστικά ότι δεν συμφωνεί με τον όρο «θαύμα», αφού αυτός εμπεριέχει το στοιχείο του υπερφυσικού και του αναπάντεχου, ενώ οι επιδόσεις του Τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο δεν ήταν ούτε υπερφυσικό φαινόμενο, ούτε αναπάντεχο, αφού πίσω από αυτές υπήρξε πολύ σκληρή και συστηματική δουλειά και συντονισμένη προσπάθεια, ενώ ειδική μνεία έκανε στην ταχύτητα με την οποία η Ρόδος ξεπέρασε την περίοδο των δασικών πυρκαγιών και στην επαναφορά της στην προ πυρκαγιών κανονικότητα.

Ο ίδιος ανέλυσε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της φετινής σεζόν, τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στον Τουρισμό από τις συνθήκες και τις συγκυρίες, ενώ αναφέρθηκε και στα εξαιρετικά μηνύματα για τη σεζόν του 2024 με βάση τα θεαματικά ποσοστά των προκρατήσεων, τόσο για την Ελλάδα συνολικά όσο και για το Νότιο Αιγαίο ειδικότερα (με Ρόδο και Κω να εμφανίζουν αξιοσημείωτα ποσοστά ανόδου) χωρίς ωστόσο να παραλείψει να τονίσει ότι από πλευράς της περιφέρειας δεν υπάρχει ο παραμικρός εφησυχασμός, αντιθέτως είναι πάντα σε εγρήγορση ώστε να προσαρμόζεται άμεσα η στρατηγική προβολής και προώθησης του προορισμού, σε κάθε νέα κατάσταση που δημιουργείται και με βάση τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες της κάθε αγοράς.

Απόρροια αυτής της εγρήγορσης και των αντανακλαστικών είναι και το γεγονός ότι για πρώτη φορά φέτος «έτρεξε» καμπάνια για την ειδικά για τον μήνα Νοέμβριο, προκειμένου να καλυφθούν οι απώλειες της περιόδου των δασικών πυρκαγιών στο νησί.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου