Επαφές στην Αθήνα για το μεταφορικό έργο της «ΡΟΔΑ»

Επαφές στην Αθήνα για το μεταφορικό έργο της «ΡΟΔΑ»

Επαφές στην Αθήνα για το μεταφορικό έργο της «ΡΟΔΑ»

Κυριακή Πετρίδου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 955 ΦΟΡΕΣ

Τις κατευθύνσεις από τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και Εσωτερικών, ώστε να ολοκληρωθεί όσο γίνεται πιο ομαλά η πρωτόγνωρη διαδικασία, να μεταφερθεί στον δήμο Ρόδου μία κοινωφελής επιχείρηση, η οποία εκτελεί μεταφορικό έργο, λαμβάνουν τις τελευταίες εβδομάδες, μεταβαίνοντας συχνά στην Αθήνα, ο πρόεδρος της ΔΕΣ «ΡΟΔΑ» κ. Δημήτρης Παρασκευάς και ο διευθυντής της κ. Φώτης Καραμανώλης.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, οι αρμόδιοι της «ΡΟΔΑ» έχουν πάρει τη διαβεβαίωση από τα υπουργεία ότι, μετά τη μεταφορά της Επιχείρησης στον δήμο, δεν χάνει το μεταφορικό της έργο.

Χθες, ο κ. Παρασκευάς με τον κ. Καραμανώλη συναντήθηκαν στο υπουργείο με την υφυπουργό κα Αλεξοπούλου-με τη βοήθεια της βουλευτή Δωδεκανήσου κας Μίκας Ιατρίδη-η οποία, στη συνέχεια, τους παρέπεμψε στους αρμόδιους υπηρεσιακούς, όπως ο γενικός διευθυντής του υπουργείου και ειδικούς συμβούλους. Μέχρι στιγμής, οι αρμόδιοι της «ΡΟΔΑ» έχουν πάρει, απ’ όλους στα Υπουργεία, τη διαβεβαίωση ότι το μεταφορικό έργο δεν χάνεται.

Ειδικότερα, εκείνο που τους λένε, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ότι αυτό διασφαλίζεται από το γεγονός ότι ο νόμος 2963/2001 που το καθορίζει είναι ακόμη σε ισχύ.

Επιπλέον, ο νέος νόμος του ΥΠΕΣ για την κατάργηση των Νομικών Προσώπων των δήμων, ο 5056, αναφέρει ότι όλες οι αρμοδιότητες των Ν.Π. που καταργούνται μεταφέρονται στον δήμο και αυτή είναι η εισήγησή τους προς την υφυπουργό.

Εννοείται ότι, σ’ αυτό, περιλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι οι οποίοι μεταφέρονται αυτοδίκαια και από τη «ΡΟΔΑ» εκτιμούν ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα για κανέναν, με δεδομένο μάλιστα ότι η τελευταία μόνιμη πρόσληψη είχε γίνει το 2003.

Όσο για την προετοιμασία που γίνεται, καταρχάς, αυτές τις ημέρες, λένε οι ίδιες πληροφορίες, η Αποκεντρωμένη απέστειλε στη «ΡΟΔΑ» τη σχετική Εγκύκλιο για τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθηθούν μεταξύ της Επιχείρησης και του δήμου και θα πρέπει να ξεκινήσουν σιγά-σιγά.

Για την ομαλή μεταφορά της «ΡΟΔΑ» στον δήμο της Ρόδου, ο τελευταίος θα πρέπει να έχει ψηφίσει νέο ΟΕΥ (σ.σ. Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας) μέσα σε έξι μήνες από την έναρξη της νέας θητείας, ο οποίος θα συμπεριλαμβάνει και αντίστοιχη διεύθυνση (π.χ. συγκοινωνίας) και σε τρεις μήνες θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η απογραφή κινητών και ακίνητων πραγμάτων της Επιχείρησης.

Όλη αυτή η διαδικασία, η οποία όπως αντιλαμβάνεται κανείς είναι πρωτόγνωρη για έναν δήμο, λόγω της φύσης της Επιχείρησης, θεωρείται ότι δεν θα γίνει αντιληπτή από τον τελικό αποδέκτη του έργου της, τον πολίτη.

Ωστόσο, όπως λένε άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία στον τομέα αυτό, εκεί που αναμένεται να φανεί η διαφορά είναι στη συντήρηση των οχημάτων, την προμήθεια των ανταλλακτικών κ.λπ. που πλέον θα γίνεται…με ρυθμούς Δημοσίου αφού η «ΡΟΔΑ» ήταν πιο ευέλικτη.

Τέλος, εκτιμάται, βέβαια, ότι πολιτικός προϊστάμενος θα είναι αντιδήμαρχος-μετά την κατάργηση των Ν.Π. ο δήμος Ρόδου δύναται να έχει δύο επιπλέον αντιδημάρχους-ο οποίος θα πρέπει να έχει ουσιαστικές αρμοδιότητες ώστε να μπορέσει να οργανώσει καλά από την αρχή μία νευραλγική Διεύθυνση.

Διαβάστε ακόμη

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη

Θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Ακρόπολη της Ρόδου

Κοινή επιστολή του δημάρχου Ρόδου και του προέδρου του ΙΣΡ για τη διευθέτηση των περικοπών που υφίστανται οι εργαστηριακοί γιατροί

Καθορίστηκαν τα εκλογικά τμήματα στα οποία θα ψηφίσουμε στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου