2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

2ο βραβείο για το 4ο ΓΕΛ Ρόδου στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1033 ΦΟΡΕΣ

Tο 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου κατακτά το 2ο βραβείο στον 17ο Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning με το γερμανόφωνο έργο “Halte dein Gehirn fit!”!

Το Σχολείο, σε ανακοίνωσή του περί της επιτυχίας και διάκρισής του στον διαγωνισμό, αναφέρει τα εξής:

«Το συγκεκριμένο έργο εκπονήθηκε κατά το σχολικό έτος 2021-22 από μαθητές του τμήματος Α3, οι οποίοι τώρα είναι τελειόφοιτοι, και με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Γερμανικών κας Σεμερτζίδου Ελπίδας.

Οι συμμετέχουσες χώρες ήταν η Πολωνία, Ισπανία, Σλοβενία και Ελλάδα, ενώ η γλώσσα υλοποίησης του έργου ήταν τα Γερμανικά.

Οι μαθητές ανακάλυψαν πώς λειτουργεί ο εγκέφαλός μας, τι είναι αναγκαίο για την αποδοτική λειτουργία του, τι είναι βλαβερό και ωφέλιμο γι’ αυτόν και κατ΄ επέκταση, εντόπισαν νέες στρατηγικές μάθησης για βελτίωση της μελέτης τους. Έγιναν οι ίδιοι ερευνητές, εντοπίζοντας και διασταυρώνοντας πληροφορίες στο διαδίκτυο, αλλά και μέσα από βιωματικές εμπειρίες.

Οι δραστηριότητες επιλέχθηκαν μαζί με τις άλλες συναδέλφους.

Στο τέλος κάθε δραστηριότητας παρουσιάζονταν συγκεντρωτικά τα αποτελέσματα των ερευνών Οι μαθητές δοκίμασαν εφαρμογές, τρόπους που μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία της μάθησης, αλλά αντάλλαξαν και απόψεις, εμπειρίες με τους υπόλοιπους εταίρους. Το τελικό μας έργο ήταν η δημιουργία μίας ιστοσελίδας, όπου παρουσιάζονταν όλες οι δραστηριότητες μας.

Η αξιολόγηση των έργων έγινε βάσει των γενικότερων κριτηρίων που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning.

Λαμβάνοντας υπόψη:
α) Την παιδαγωγική Καινοτομία, πώς δηλαδή οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία.

β) Την ενσωμάτωση στη διδακτέα ύλη, πώς δηλαδή ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

γ) Τη συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων, πώς δηλ. επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου

δ) Τη χρήση της τεχνολογίας, αξιοποιώντας δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.

ε) Τα αποτελέσματα, αντίκτυπο, δηλαδή ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, και τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα.

Συγχαρητήρια στο σχολείο, στους μαθητές και στην εκπαιδευτικό για τη διάκρισή τους, με την ευχή να συνεχιστεί η ποιοτική δουλειά και η καινοτομία στην εκπαιδευτική διαδικασία!».

Διαβάστε ακόμη

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Μοναδική γιορτή επιστήμης και τεχνολογίας, στο 1ο Γ.Ε.Λ. ΡΟΔΟΥ «Βενετόκλειο»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο Π.Μ.Σ. με τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»

Πρωτότυπη ενδοσχολική επιμόρφωση του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου

Πλούσια, παιδαγωγικά και καλλιτεχνικά, η δράση του Μουσικού Σχολείου Ρόδου