Ποιοι ορίστηκαν αντιδήμαρχοι στους δήμους Κω και Καλύμνου

Ποιοι ορίστηκαν αντιδήμαρχοι στους δήμους Κω και Καλύμνου

Ποιοι ορίστηκαν αντιδήμαρχοι στους δήμους Κω και Καλύμνου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1178 ΦΟΡΕΣ

Ορίστηκαν με Απόφαση των δημάρχων, Κω κ. Θεοδόση Νικηταρά και Καλύμνου κ. Γιάννη Μαστροκούκου οι αντιδήμαρχοι των αντίστοιχων δήμων και καθορίστηκαν οι αρμοδιότητές τους για το διάστημα του ενός έτους που θα διαρκέσει η θητεία τους.

Ειδικότερα οι σχετικές Αποφάσεις αναφέρουν τα εξής:

ΔΗΜΟΣ ΚΩ
Ο δήμαρχος ορίζει τους παρακάτω εννιά δημοτικούς συμβούλους ως αντιδημάρχους:
Α) Αντιδήμαρχο Οικονομικών την κα Γεωργία Κασσιώτη (έμμισθη αντιδημαρχία), στην οποία μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες:


• Tης εποπτείας και ευθύνης των Οικονομικών του δΔήμου καθώς και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης, Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου κ.λπ.
• Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής ΑΑΥ.


• Τον καταλογισμό αχρεωστήτως καταβληθεισών αποδοχών σε βάρος των λαβόντων υπαλλήλων σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 24 του Ν.4354/2015 (Α΄176).
• Τον έλεγχο, την εποπτεία και τον καταλογισμό των υπολόγων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 150 και 152 του Ν.4270/2014, κατά το μέρος που ανάγονται στον διατάκτη.


• Να υπογράφει και να συνυπογράφει:
1. Τους βεβαιωτικούς καταλόγους.
2. Τις προτάσεις ανάληψης υποχρέωσης δαπανών.
3. Να θεωρεί τις υπογραφές των επιτροπών στα διάφορα πρωτόκολλα παραλαβής, καλής εκτέλεσης προμηθειών – εργασιών που συνοδεύουν τα χρηματικά εντάλματα.
4. Να υπογράφει όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την Οικονομική Υπηρεσία.


5. Ορίζεται εκπρόσωπος του δήμου στις τράπεζες με τις οποίες συναλλάσσεται ο δήμος Κω.
• Μεταβιβάζεται επίσης η αρμοδιότητα της άσκησης καθηκόντων προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής.

Β) Αντιδήμαρχο Τεχνικών Εργων, Βιώσιμης Κινητικότητας και Δημοτικών Συγκοινωνιών τον κ. Αλέξανδρο Χρυσόπουλο (έμμισθη αντιδημαρχία), στον οποίο μεταβιβάζονται οι κάτωθι αρμοδιότητες που αφορούν:


i. Στην εποπτεία, τον σχεδιασμό, την παρακολούθηση και την υλοποίηση των πάσης φύσεως τεχνικών μελετών που εκπονούνται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες ή μέσω προγραμματικών συμβάσεων ανατίθενται και ως φορέας εκτέλεσης είναι ο δήμος Κω.
ii. Στις κυκλοφοριακές μελέτες, στις μελέτες ελεγχόμενης στάθμευσης , στα σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας και ανάπτυξης.
iii. Στον σχεδιασμό, την παρακολούθηση και υλοποίηση της λειτουργίας των δημοτικών συγκοινωνιών.


iv. Στη συνεργασία για λογαριασμό του Δήμου Κω με τους συγκοινωνιακούς φορείς για τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό του δικτύου μεταφορών στο νησί της Κω.
v. Στη συνεργασία με την αντιδημαρχία χρηματοδοτούμενων, αναπτυξιακών έργων και ακίνητης περιουσίας του δήμου, για όλα τα ζητήματα αρμοδιότητας Τεχνικών Υπηρεσιών.


vi. Στη συνεργασία με την αντιδημαρχία Εργοταξίων και Καθημερινότητας για όλα τα ζητήματα αρμοδιότητας Τεχνικών Υπηρεσιών όπως αυτά αναφέρονται στην παράγραφο ( i).


vii. Στη συνεργασία με τις λοιπές αντιδημαρχίες, τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες που συμμετέχει ο δήμος Κω, για ζητήματα αρμοδιότητας τεχνικών υπηρεσιών που αφορούν στις μελέτες.

Γ) Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πολιτικής Προστασίας τον κ. Σταμάτη Καμπουράκη (έμμισθη αντιδημαρχία). Όταν ο δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται θα τον αναπληρώνει στα καθήκοντά του.

Δ) Αντιδήμαρχο Εργοταξίων και Καθημερινότητας τον κ. Παναγιώτη Χατζηχριστοφή (έμμισθη αντιδημαρχία), στον οποίο μεταβιβάζονται οι κάτωθι αρμοδιότητες που αφορούν:


i) Στην εποπτεία, τον σχεδιασμό, την παρακολούθηση και την υλοποίηση της λειτουργίας των όλων των εργοταξίων του δήμου Κω και στην ορθή κατανομή και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού στις δημοτικές κοινότητες που αφορά στα τεχνικά συνεργεία για τη διαχείριση της καθημερινότητας.
ii) Στην εποπτεία, τον σχεδιασμό και την παρακολούθηση για την καλή λειτουργία των μηχανημάτων και των οχημάτων του δήμου Κω.


iii) Στη σωστή και αποδοτική λειτουργία της γραμμής δημότη, της ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης των δεδομένων της σε εβδομαδιαία βάση, που αφορούν στην υλοποίηση των αιτημάτων των δημοτών. Στην ενημέρωση του δημάρχου και των αντιδημάρχων σε εβδομαδιαία βάση γραπτώς, με δείκτες ποσοτικούς και ποιοτικούς, της απόδοσης της γραμμής δημότη.


iv) Στη στενή και αποδοτική συνεργασία με την αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων, Βιώσιμης Κινητικότητας και Δημοτικών Συγκοινωνιών για όλα τα ζητήματα αρμοδιότητας της που αφορούν στην έγκαιρη προμήθεια και επάρκεια των πάσης φύσεως υλικών για τη διαχείριση της καθημερινότητας , καθώς και του στόλου των μηχανημάτων και οχημάτων.


v) Στη συνεργασία με τις λοιπές αντιδημαρχίες, τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες που συμμετέχει ο δήμος Κω, για ζητήματα αρμοδιότητας του που αφορούν στη λειτουργία των εργοταξίων, τη διαχείριση της καθημερινότητας και την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία της γραμμής δημότη και την εύρυθμη λειτουργία της πολιτικής προστασίας.

Ε) Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής και Πρόνοιας την κα Σταματία Κανταρζή (έμμισθη αντιδημαρχία).

Ζ) Αντιδήμαρχο Χρηματοδοτούμενων - Αναπτυξιακών έργων και Ακίνητης περιουσίας τον κ. Κωνσταντίνο Χόνδρο (άμισθη αντιδημαρχία).

Η) Αντιδήμαρχο Παιδείας και Βρεφονηπιακών Σταθμών την κα Κατερίνα Χατζηθωμά-Κυπραίου (έμμισθη αντιδημαρχία).

Θ) Aντιδήμαρχο Πρασίνου και Δημόσιου Χώρου τον κ. Σοφοκλή Δουδούς (έμμισθη αντιδημαρχία).
Ι) Αντιδήμαρχο Πολιτισμού-Τουρισμού και Εθελοντισμού την κα Σταμάτα (Ματίνα) Ελένη Βουκελάτου Χριστοδουλίδη (άμισθη αντιδημαρχία).

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ
Οι πέντε αντιδημάρχοι που ορίστηκαν και οι αρμοδιότητες που τους μεταβιβάστηκαν είναι οι εξής:
1. Ιωάννης Θεοφιλίδης, στον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες: Οικονομικών Θεμάτων και ιδίως:


Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του ∆ήµου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισµού, Ελέγχου, ∆ηµοτικής Περιουσίας, Ταμιακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης ∆απανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου ∆ιπλογραφικού, Ταµείου, διαχείρισης υλικών και αποθεµατικού εξοπλισμού γραφείων.


Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.


• Την έκδοση-υπογραφή οποιασδήποτε απόφασης ή εγγράφου που έχουν σχέση με τις αρμοδιότητες της Διευθύνσεως Οικονομικών Υπηρεσιών.
• Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.


• Την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (Ν.2946/2001, ΦΕΚ224Α’/2001), καθώς και κάθε είδους διοικητικού προστίμου.
• Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
• Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.


• Την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
• Τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
• Την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή


• Τη λειτουργία δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.
• Την εποπτεία και ευθύνη επί των διαδικασιών των πάσης φύσεως Διαγωνισμών ή Αναθέσεων που διενεργούνται από τις υπηρεσίες του δήμου.


• Την έκδοση ή υπογραφή οποιασδήποτε απόφασης ή εγγράφου που έχουν σχέση με τα ανωτέρω θέματα Διοικητικών Θεμάτων και ιδίως:


• Την εποπτεία και ευθύνη των ∆ιοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών µονάδων του δήµου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης ∆ιοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων ∆ιοίκησης Ληξιαρχείου, Πρωτοκόλλου & ∆ιεκπεραίωσης.
• Την εποπτεία του συνόλου του προσωπικού του δήµου.

Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δηµοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις µόνιµης κατοικίας


Την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού
Τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
Την τέλεση πολιτικών γάµων
Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
Τη λειτουργία των ΚΕΠ


Την εποπτεία και λειτουργία της Δημοτικής Αστυνομίας
Τη λειτουργία του προγράµµατος ∆ιαύγεια
Τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών


Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται µε τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Την υπογραφή των Ανακοινώσεων ΣΟΧ καθώς επίσης και την υπογραφή των αντίστοιχων συμβάσεων
Την υπογραφή οποιασδήποτε απόφασης που αναφέρεται στις αρμοδιότητες της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών.


2. Βασίλειος Μουσελλής στον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
Θεμάτων Καθημερινότητας και Περιβάλλοντος:
Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας της Υπηρεσίας Καθαριότητας και την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις αρμοδιότητες του εν λόγω Τμήματος.


Την καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων, και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά σε κεντρικό επίπεδο.


Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας.
Την ευθύνη και εποπτεία της λειτουργίας της Υπηρεσίας Πρασίνου και γενικότερα την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος.
Την ευθύνη των Δασών, δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, προστασία και διαχείριση των υδάτινων πόρων.
Την ευθύνη του τομέα Ανάπτυξης, Οικολογίας, Ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.


Την εποπτεία και ευθύνη των κοιμητηρίων.
Την εποπτεία και ευθύνη της ομαλής λειτουργίας του Κυκλοφοριακού και ειδικότερα επί των θεμάτων που έχουν σχέση με την αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων Καθημερινότητας και εκτάκτων αναγκών.


Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Γραφείου Κίνησης του Τμήματος Καθαριότητας της Δ/νσης Περιβάλλοντος κατά το μέρος που αναφέρεται στη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων-μηχανημάτων καθώς και στη νομιμότητα της κυκλοφορίας τους.
Την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες


3. Καλλιόπη Κουτούζη Vogelzang στην οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:
Τουρισμού, Αποδήμων και Δημοσίων Σχέσεων
Την ευθύνη, την εποπτεία και τον συντονισμό ενεργειών που αφορούν την τουριστική προβολή του Δήμου.
Την ευθύνη και τον συντονισμό ενεργειών του Δήμου Καλυμνίων σε θέματα Απόδημου Ελληνισμού και Μεταναστευτικής πολιτικής.


Την ευθύνη της εποπτείας και λειτουργίας του Γραφείου Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Καλυμνίων με την ανάπτυξη Δημοσίων Σχέσεων προς κάθε κατεύθυνση, καθώς και του σχεδιασμού και της υλοποίησης εξεύρεσης χορηγιών.
Την προώθηση Πολιτιστικών Ανταλλαγών σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο, συμπεριλαμβανομένων και των Αδελφοποιήσεων.
Την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες.


4. Χρυσοβαλάντη Καναβούρη στην οποία μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες: Παιδείας και Πολιτισμού


Την εποπτεία και ευθύνη της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις αρμοδιότητες του εν λόγω Τμήματος.
Των προγραμμάτων πολιτισμού, άυλης πολιτιστικής κληρονομίας και του Αρχαιολογικού αποθέματος σε συνεργασία με υπηρεσίες πολιτιστικούς και τουριστικούς φορείς.


Την ευθύνη υποστηρικτικών ενεργειών για την πραγματοποίηση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, καθώς και την υλοποίηση δημοτικών δράσεων πολιτισμού.
Την ευθύνη παρακολούθησης του Προγράμματος Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς.
Την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες


5. Γεώργιος Χούλης, άμισθο Αντιδήμαρχο, στον οποίο μεταβιβάζονται οι παρακάτω αρμοδιότητες:


Υγείας και Πρόνοιας και ιδίως:
Τη μέριμνα και εποπτεία για θέματα Υγείας.
Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής, παιδικής ηλικίας και τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης.


Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του Ν.3463/2006 περίπτωση ε΄ του Κ.Δ.Κ. και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των σχετικών φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.


Την έκδοση ή υπογραφή οποιασδήποτε απόφασης ή εγγράφου που αναφέρεται ή που έχει σχέση με τις αρμοδιότητες και λειτουργία του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας.


Την εποπτεία του έργου του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Καλυμνίων (Κοιν. Υπ. Αποφ. Δ23/οικ.14435-1135 ΦΕΚ854Β-30-3-2018).
Την υπογραφή κάθε απόφασης ή εγγράφου σχετικών με τις ανωτέρω αρμοδιότητες

Διαβάστε ακόμη

Παγκόσμια προβολή της Ελλάδας μέσω του έργου του Διεθνούς Ιπποκράτειου Ιδρύματος της Κω

Σε Κω και Κάλυμνο ο Αντιπεριφερειάρχης Φιλήμονας Ζαννετίδης

Προσλήψεις στον δήμο Κω

Η καθαριότητα των αρχαιολογικών χώρων

Έκλεψε τον εργοδότη του

Αεροδιακομιδή για 30χρονο πολυτραυματία από την Κω στο Ηράκλειο

Επιτυχημένη η εκδήλωση της Ένωσης Νέων Αυτοδιοικητικών Ελλάδος (ΕΝΑ) στην Κω για τον Θαλάσσιο Τουρισμό

Κως: Αλλοδαπός παρενόχλησε 15χρονη σε Ίντερνετ καφέ