Οι αρμοδιότητες της γενικής γραμματέως του δήμου
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2723 ΦΟΡΕΣ
Με απόφαση του δημάρχου Ρόδου κ. Αλεξ. Κολιάδη, εκχωρήθηκαν αρμοδιότητες στη γενική γραμματέα του δήμου κα Άννα Παρασκευοπούλου.
Στην απόφαση αναφέρονται τα εξής:
«ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1) Εκχωρείται στη γενική γραμματέα του δήμου Ρόδου κα Άννα Παρασκευοπούλου του Δημητρίου, η αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής όλων των πράξεων και εγγράφων που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση του συνόλου του προσωπικού του δήμου, αρμοδιότητας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών πλην των πειθαρχικών αρμοδιοτήτων που δεν μεταβιβάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, και της αξιολόγησης προσωπικού, όπως κάθε φορά ορίζεται από τη νομοθεσία.
2) Εκχωρείται στη γενική γραμματέα του δήμου Ρόδου κα Άννα Παρασκευοπούλου του Δημητρίου, η αρμοδιότητα διαχείρισης του προγράμματος «Κοινωφελούς Εργασίας» και Προγραμμάτων της «Υπηρεσίας Επιμελητών Κοινωνικής Αρωγής (Υ.Ε.Κ.Α.)Ρόδου», συμπεριλαμβανομένων και των περιπτώσεων ανηλίκων, και της αρμοδιότητας υπογραφής των απαραίτητων σχετικών εγγράφων εκ μέρους του δήμου Ρόδου.
Σε περίπτωση απουσίας της γενικής γραμματέως τις αρμοδιότητές της αναλαμβάνει ο αντιδήμαρχος Επικοινωνίας και Διοικητικών Υπηρεσιών και σε περίπτωση απουσίας και του αντιδημάρχου, ο δήμαρχος.
Η παρούσα Απόφαση ν’ αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου Ρόδου, στο εθνικό σύστημα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», να τοιχοκολληθεί στα δημοτικά καταστήματα όλων των δημοτικών ενοτήτων.
Ο δήμαρχος Ρόδου
Αλέξανδρος Βασίλειος Κολιάδης».