Υπό κατάληψη το 1ο Λύκειο Κω - Δεν δουλεύει η θέρμανση

Υπό κατάληψη το 1ο Λύκειο Κω - Δεν δουλεύει η θέρμανση

Υπό κατάληψη το 1ο Λύκειο Κω - Δεν δουλεύει η θέρμανση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 5574 ΦΟΡΕΣ

Από το πρωί της Δευτέρας 29 Ιανουαρίου 2024 το 1ο Ιπποκράτειο Γενικό Λύκειο Κω τελεί υπό κατάληψη. Το αίτημα των μαθητών είναι να λειτουργήσει το σύστημα θέρμανσης κάτι που όπως  μετέφεραν οι ίδιοι στο vimatisko.gr, δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής την τρέχουσα σχολική χρονιά.

΄Όπως  εξήγησαν, οι σχολικές αίθουσες θερμαίνονται από κεντρικό κλιματιστικό σύστημα. Μάλιστα οι μαθητές στο παρελθόν είχαν προχωρήσει ξανά σε κατάληψη εξαιτίας της μη λειτουργίας της θέρμανσης.

Η απόφαση ελήφθη από τους μαθητές αφού έγινε ψηφοφορία σήμερα το πρωί.

Nα σημειωθεί, ότι από την πλευρά του Δήμου (πήγε στο σχολείο η Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Κατερίνα Κυπραίου), έστειλαν σήμερα ηλεκτρικά σώματα, όμως οι μαθητές αρνούνται μέχρι στιγμής τη λύση αυτή, καθώς όπως λένε το πρόβλημα με τη θέρμανση υπάρχει εδώ και 3 χρόνια και ακούν μόνο υποσχέσεις. Τις επόμενες ώρες, οι μαθητές θα συνεδριάσουν, για να δουν εάν θα συνεχίσουν την κατάληψη ή όχι.

Στο πλευρό των μαθητών, βρίσκεται και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, χαρακτηρίζοντας δίκαια τα αιτήματα των παιδιών.

Να σημειωθεί ότι ο Δήμαρχος, το μεσημέρι θα έχει συνάντηση με εκπροσώπους των μαθητών.

 

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία