Εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον για την αντικατάσταση των παλιών ταξί

Εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον για την αντικατάσταση των παλιών ταξί

Εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον για την αντικατάσταση των παλιών ταξί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1785 ΦΟΡΕΣ

Εξακολουθεί να υπάρχει ενδιαφέρον για την αντικατάσταση των παλιών ταξί με νέα εννιαθέσια,­ στη Ρόδο, καθώς ο αριθμός των ιδιοκτητών που κατέθεσαν τη σχετική αίτηση στο πλαίσιο της νέας πρόσκλησης την οποία απηύθυνε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, είναι αρκετά μεγάλος.

Μάλιστα, όπως δήλωσε χτες ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Ρόδου κ. Θεοδόσης Καστανίδης, οι αιτήσεις δείχνουν, ότι άλλα 40 έως 50 πολυθέσια ταξί θα κυκλοφορήσουν φέτος στο νησί και θα ενισχύσουν τα υπάρχοντα, ο αριθμός των οποίων δεν είναι ακόμα μεγάλος.

Ερωτηθείς ο κ. Καστανίδης, δήλωσε τα εξής:
«Χθες ήμουν στο Γραφείο Συγκοινωνιών. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 74 αιτήσεις καθώς μέχρι 92 ταξί μπορούμε να πάρουμε στον νομό. Έχουμε ήδη 18 και σύμφωνα με τη νομοθεσία μπορούν να γίνουν μέχρι 92 αιτήσεις.

Στις 8 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία. Έχω μιλήσει με την περιφέρεια και από τις 9 του μήνα θα ξεκινήσουν να δίνουν έγγραφα στους ιδιοκτήτες που έκαναν αίτηση, ώστε να αρχίσουν να αλλάζουν τα αυτοκίνητά τους σε 9θέσια.

Πιστεύουμε, ότι άλλα 40 με 50 αυτοκίνητα θα κυκλοφορήσουν φέτος -ήδη υπάρχουν 20- ώστε με 60 έως 70 πολυθέσια να μπορέσουμε να δουλέψουμε. Αυτά θα βοηθήσουν πάρα πολύ σε όλη την κίνηση της Ρόδου και δεν θα βλέπουμε στις πιάτσες ταξί ουρές».

Πρόκειται για την εφαρμογή του άρθρου 68 του Ν. 4850/2021 και της Υπουργικής Απόφασης 62818/02-03-2022, για την πιλοτική εφαρμογή εισαγωγής των πολυθέσιων ταξί που ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2022 στην Ελλάδα από το Νότιο Αιγαίο, ως αποτέλεσμα συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Η εισαγωγή των πολυθέσιων Ταξί, ήταν ένα χρόνιο αίτημα του αίτημα του κλάδου, που έγινε πραγματικότητα, τον Μάρτιο του 2022, όταν ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε την πρώτη πρόσκληση μετατροπής των ταξί με έδρα το Νότιο Αιγαίο σε 6θέσια και 9θέσια.

Για την Uber
Ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί ερωτήθηκε επίσης για την Uber και τη δραστηριοποίησή της στη Ρόδο, δηλώνοντας τα εξής: «Άκουγα μία κυρία από την Αθήνα, υπεύθυνη που καμάρωνε ότι θα μπει η Uber και στα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και θα δίνει με 7 ευρώ αυτοκίνητο. Δηλαδή έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, να υπερηφανευόμαστε γιατί έχει έρθει μία πολυεθνική εταιρεία, έχει μπει στα ταξί, στα ΕΙΧ, στα ενοικιαζόμενα, στα καραβάκια; Θα φτωχοποιήσει όλα τα επαγγέλματα που έχουν σχέση με τις μεταφορές και κάποιοι υπερηφανεύονται. Και μάλιστα μία εταιρεία που δεν πληρώνει Εφορία στην Ελλάδα. Έρχεται, παίρνει τα λεφτά, τα παίρνει στις Βρυξέλλες, και δεν πληρώνει εδώ τίποτα.

Έχω ακούσει, ότι μάλλον θα ξανάρθουν στη Ρόδο. Απαγορεύεται όμως να υπάρχει μία εφαρμογή που θα έχει ΑΠΟ-ΠΡΟΣ, δηλαδή δεν μπορεί μία εφαρμογή στην Ελλάδα να λειτουργεί για διαδρομή όπως για παράδειγμα από το Μανδράκι προς την Ανάληψη, αυτή είναι μόνο εφαρμογή για το ταξί. Πώς μπορεί λοιπόν να έρθει η Uber και να δουλέψει με τα ΕΙΧ; Μόνο στα νησιά δουλεύει... στην Αθήνα δουλεύει με ταξί, στη Θεσσαλονίκη το ίδιο. Έρχεται λοιπόν στα νησιά να δουλέψει με ΕΙΧ με μία εφαρμογή που απαγορεύεται».

Μάλιστα, όπως είπε, την υπόθεση έχουν αναλάβει οι νομικοί σύμβουλοι του κλάδου, τόσο σε Ρόδο όσο και στην Αθήνα, που διερευνούν αν διαπράττεται το αδίκημα του αθέμιτου ανταγωνισμού. «Πιστεύω ότι θα το σκεφτούν πολύ σοβαρά να ξανακάνουν την ίδια παρανομία. Εμείς έχουμε ενημερώσει ήδη τους νομικούς μας, δύο από την Αθήνα και δύο από τη Ρόδο και ασχολούμαστε με αυτή την υπόθεση. Ασχολούμαστε με τον αθέμιτο ανταγωνισμό, με τον αν πληρώνει και πώς πληρώνει Εφορία στην Ελλάδα, γιατί η διάθεσή μας είναι πλέον να τη διώξουμε από την Ελλάδα, αν είναι πράγματι παράνομη.

Υπάρχει νομοθεσία. Μιλήσαμε με το υπουργείο και μας είπε, ότι η εφαρμογή με την οποία δουλεύει η Uber δεν μπορεί να δουλέψει με τα ΕΙΧ, αλλά μόνο με τα ταξί γιατί στην Αθήνα δουλεύει με τα ταξί. Εμείς δεν είχαμε καμία πρόταση να συνεργαστούμε μαζί της. Αν είχαμε, θα έπρεπε να κάνουμε γενική συνέλευση για να αποφασίσουμε.

Αλλά να ξεκινήσουν να φέρνουν ΙΧ και να παίρνουν πελάτες από διάφορα σημεία προς το Μανδράκι, με διαδρομές των 10 ευρώ; Αυτά είναι τρελά και γελοία πράγματα... Η δικαιοσύνη έπρεπε αυτούς να τους οδηγήσει στη φυλακή και τελικά κυνηγούν εμάς... Ελπίζω να το σκεφτούν πολύ σοβαρά για να έρθουν... έχουμε βάλει τους νομικούς μας και περιμένουμε τις κινήσεις τους για να κάνουμε κι εμείς τις δικές μας» κατέληξε ο κ. Καστανίδης.

Διαβάστε ακόμη

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος