Συμμετοχή του 1ου Γυμνασίου Ρόδου σε επιμορφωτικό σεμινάριo στην Πράγα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1218 ΦΟΡΕΣ
Το πρόγραμμα Erasmus+ KA122 του 1ου Γυμνασίου Ρόδου - Καπνοβιομηχανία, με τίτλο «Σχολείο μου, Γη μου.
Ενεργοί Πολίτες στην Ψηφιακή Εποχή» έχει ως πρωταρχικό σκοπό την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, καθώς αυτό αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εξέλιξη της σχολικής μονάδας και όλων όσων εμπλέκονται σε αυτήν.
Το 1ο Γυμνάσιο Ρόδου περί της συμμετοχής εκπαιδευτικών του σχολείου σε πλήθος επιμορφώσεων και με την ευκαιρία της πρόσφατης συμμετοχής τους που έλαβε χώρα στην Πράγα, αναφέρει τα εξής:
«Έχοντας ως γνώμονα τις αδυναμίες, τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και του εκπαιδευτικού συστήματος γενικότερα, θεωρήσαμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρέπει να επικεντρωθεί σε 3 άξονες: την ψηφιακή ενδυνάμωση, τη βιωσιμότητα, καθώς έχουμε βάλει ως προτεραιότητα την αναγνώριση της «Καπνό» ως eco school και την πολιτειότητα, λαμβάνοντας ενεργό ρόλο ως πολίτες.
Έτσι, μετά την κινητικότητα στην Ισπανία, όπου εστιάσαμε στις βιώσιμες πρακτικές, την κινητικότητα στη Φινλανδία- Εσθονία με επίκεντρο τα επιτυχημένα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του 1ου Γυμνασίου Ρόδου συνεχίστηκε με σταθμό την Πράγα και είχε ως θέμα «Καινοτόμες προσεγγίσεις στη διδασκαλία».
Στην επιμόρφωση έλαβαν μέρος οι εκπαιδευτικοί Γεωργιάδου Μαρία, γαλλικής φιλολογίας, Ζερβού Αικατερίνη, φιλόλογος, Κρομμύδα Ευαγγελία, φιλόλογος και Ρηγογιάννης Δημήτριος, μαθηματικός, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ομαδικές εργασίες με εκπαιδευτικούς από Κύπρο, Ισπανία, Πορτογαλία και Ισλανδία, ν’ ανταλλάξουν απόψεις και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά.
Για τις δραστηριότητες χρησιμοποιήθηκαν εκτός από διαδικτυακά εργαλεία, παιχνίδια επικοινωνίας και ομαδικές εργασίες με κυρίαρχα στοιχεία την φαντασία, την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα. Επόμενος στόχος, η διάχυση των καλών πρακτικών στη σχολική κοινότητα, ώστε να ενημερωθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί καθώς και εφαρμογή τους στην τάξη, ώστε να αποτυπωθεί η απήχησή τους στους μαθητές και να καταγραφούν τα αποτελέσματα».