Στα τρένα του Βερολίνου «τρέχει» για όλο τον Μάρτιο καμπάνια του προγράμματος “Τhe Rhodes Co-Lab”

Στα τρένα του Βερολίνου «τρέχει» για όλο τον Μάρτιο καμπάνια  του προγράμματος “Τhe Rhodes Co-Lab”

Στα τρένα του Βερολίνου «τρέχει» για όλο τον Μάρτιο καμπάνια του προγράμματος “Τhe Rhodes Co-Lab”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1617 ΦΟΡΕΣ

Στα τρένα του Βερολίνου «τρέχει» για όλο τον Μάρτιο καμπάνια του προγράμματος “Τhe Rhodes Co-Lab” Xθες ξεκίνησε η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού ITB 2024 στο Βερολίνο, μία εκ των μεγαλύτερων εκθέσεων της τουριστικής βιομηχανίας.

Σε τρένα της γερμανικής πρωτεύουσας, για όλο τον Μάρτιο, υπάρχει διαφημιστική καμπάνια με εικόνα και πληροφορία για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”. Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επισημαίνει τα εξής:

«Πλέον, η παρουσία μας στις αγορές απ’ όπου αντλούμε επισκέπτες, έχει γίνει πολυδιάστατη και με εξαιρετικά ορατά και χειροπιαστά αποτελέσματα». Αναλυτικά ολόκληρη η δήλωση του κ. Χατζημάρκου: Σήμερα ξεκινά η διεθνής έκθεση τουρισμού ITB στο Βερολίνο. Είμαστε εκεί, με όλους τους τρόπους που θα μπορούσαμε. Πλέον, η παρουσία μας στις αγορές απο όπου αντλούμε επισκέπτες, έχει γίνει πολυδιάστατη και με εξαιρετικά ορατά και χειροπιαστά αποτελέσματα.

Οι πόρτες κάποιων τρένων του Βερολίνου, για όλο τον Μάρτιο, θα ανοίγουν με εικόνα και πληροφορία για το πρόγραμμα “The Rhodes Co-Lab”. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα κινητά τηλέφωνα των κατοίκων στις αγορές-στόχους, στα οποία τα νησιά μας εμφανίζονται συχνά στις οθόνες τους, με επαγγελματικά σχεδιασμένο τρόπο και περιεχόμενο.

Όποιος πιστεύει ότι μπορεί ένας προορισμός να κατακτήσει την πρώτη θέση στον κόσμο σε διαδικτυακές αναζητήσεις χωρίς σχέδιο, απλά διαφημίζει είτε την άγνοια είτε τον ψυχισμό του. Η Ρόδος, πρώτη στον κόσμο σε ταξιδιωτικές. Ναι μόνο ταξιδιωτικές, αναζητήσεις στο google το 2023, βγήκε με πολύ, μεθοδική, σκληρή, επαγγελματική, καλή, δουλειά. Οι καλές ειδήσεις κτίζονται, για τις καλές ειδήσεις δουλεύεις και προετοιμάζεσαι, τις καλές ειδήσεις πρέπει πρώτα απ’ όλα να είσαι έτοιμος να τις υποδεχθείς. Η εποχή που ζούμε, αντιπαθεί τον ερασιτεχνισμό και την κλάψα.

Η εποχή που ζούμε χαμογελά σε αυτούς που έχουν περιεχόμενο. Στα νησιά μας και τους ανθρώπους τους που στάθηκαν όρθια και βγήκαν μπροστά στα πιο δύσκολα».

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»