Στις ΕΑΣ τα χρήματα από τις εκδόσεις νέων δελτίων στον στίβο

Στις ΕΑΣ τα χρήματα  από τις εκδόσεις νέων δελτίων στον στίβο

Στις ΕΑΣ τα χρήματα από τις εκδόσεις νέων δελτίων στον στίβο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 781 ΦΟΡΕΣ

Η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα στη διάρκεια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της Ομοσπονδίας έκανε γνωστό, πως τα χρήματα από την έκδοση νέων ψηφιακών δελτίων θα πηγαίνουν στις ΕΑΣ.


Μάλιστα ξεκαθάρισε, πως το ποσό των 10 ευρώ ανά δελτίο, θα αποδίδεται στις Ενώσεις, οι οποίες με τη σειρά τους θα μπορούν να αξιοποιήσουν τα χρήματα για την ενίσχυση του έργου τους. Η ψηφιοποίηση του μητρώου θα βάλει την Ομοσπονδία σε νέα εποχή και θα εκσυγχρονίσει τον τρόπο λειτουργίας της, ενώ η έκδοση δελτίων θα γίνεται ηλεκτρονικά, εύκολα και άμεσα.

Ο ΣΕΓΑΣ στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζει με κεντρικό πυλώνα τη στήριξη και ανάπτυξη του σωματειακού αθλητισμού είναι η μόνη Ομοσπονδία που συνεχίζει σταθερά και αδιάλειπτα να καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης των σωματείων στα Πανελλήνια και Διασυλλογικά Πρωταθλήματα, προκειμένου να ενισχύσει την προσπάθεια που καταβάλλουν.


Παράλληλα, επιχορηγεί τα σωματεία για το προπονητικό τους έργο και καλύπτει οργανωτικά έξοδα διασυλλογικών και πανελληνίων αγώνων. Η στήριξη των 10 ευρώ ανά δελτίο είναι ένα επιπλέον ενισχυτικό μέτρο προς τις ΕΑΣ.

Διαβάστε ακόμη

Στις 8 Ιουλίου οι εκλογές του ΑΣ Ρόδος με καταγγελίες για εμπλοκή «αγνώστων» στη διαδικασία

Μπάσκετ: Πρωταθλήτρια Δωδεκανήσου στις Παγκορασίδες η ΑΕ Δικαίου

Η Χάλκη πρωταθλήτρια στην Κ14 της ΕΠΣΔ!

Χώρισαν οι …δρόμοι του Δημήτρη Γκάιδα και του ΑΕΡΑ

Κορυφαία η Λορένα Χατζηλέλεκα που εντυπωσίασε στο Πανελλήνιο στίβου Κ18!

Ο Αλέξανδρος Καραγιάννης, ξανά με τον Απόλλωνα Καλυθιών στη Γ’ Εθνική

Ο Βαγγέλης Χατζηαντωνίου νέος γυμναστής στον Απόλλωνα Καλυθιών

Τέσσερα ταλέντα του Ιάλυσου στο Σεραφίδειο και την 3η φάση των δοκιμαστικών της ΑΕΚ!