Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Άγγλος έκλεψε δύο κινητά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 966 ΦΟΡΕΣ

Σε φυλάκιση 6 μηνών με τριετή αναστολή καταδικάστηκε χθες από το Μονομελές Αυτόφωρο Πλημμελειοδικείο Ρόδου, 19χρονος Άγγλος για δύο κινητά που αφαίρεσε από μπαρ του νησιού μας.

Σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί, ο αλλοδαπός βρισκόταν χθες και διασκέδαζε σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην πόλη της Ρόδου, μαζί με άλλους θαμώνες. Λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα χθες συνελήφθη μετά από καταγγελία που έγινε για κλοπή δύο κινητών τηλεφώνων, τα οποία και βρέθηκαν στην κατοχή του.

Ο 19χρονος αλλοδαπός συνελήφθη και με τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του, παραπέμφθηκε στο αυτόφωρο, όπου κρίθηκε ένοχος και καταδικάστηκε σε φυλάκιση 6 μηνών με τριετή αναστολή.

Διαβάστε ακόμη

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας

Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν

Ρόδος: Καταδίκη 28χρονου για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας δύο Αγγλίδων τουριστριών

Ρόδος: Στις φυλακές οδηγείται 19χρονος για διάπραξη κλοπών

Ρόδος: Τρεις συλλήψεις για ναρκωτικά

Ρόδος: Σύλληψη 27χρονου για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ