Ρόδος: 19χρονος άρπαξε δύο κινητά τηλέφωνα από θαμώνες μπαρ

Ρόδος: 19χρονος άρπαξε δύο κινητά τηλέφωνα από θαμώνες μπαρ

Ρόδος: 19χρονος άρπαξε δύο κινητά τηλέφωνα από θαμώνες μπαρ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1474 ΦΟΡΕΣ

Χθες Τετάρτη 10 Απριλίου κατά τις πρώτες πρωινές ώρες συνελήφθη στη Ρόδο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου, 19χρονος αλλοδαπός γιατί αφαίρεσε δύο κινητά από κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Τα αφαιρεθέντα αντικείμενα αποδόθηκαν στους δικαιούχους.



Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol