Σε ανακατανομή αρμοδιοτήτων προέβη με Αποφάσεις του ο δήμαρχος Ρόδου

Σε ανακατανομή αρμοδιοτήτων προέβη με Αποφάσεις του ο δήμαρχος Ρόδου

Σε ανακατανομή αρμοδιοτήτων προέβη με Αποφάσεις του ο δήμαρχος Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2032 ΦΟΡΕΣ

Σε ανακατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των συνεργατών του προέβη χθες με αποφάσεις του ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αλέξανδρος Κολιάδης.

Με τις Αποφάσεις του συγκεκριμένα ορίστηκε ως αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας και Δημοτικής Ενότητας Ρόδου ο κ. Νικόλαος Τσούλλος, ενώ διευρύνθηκαν οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου Κυκλικής Οικονομίας κου Δημήτρη Καρατζιά και ορίστηκε ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας (θέση που είχε ο κ. Τσούλλος) ο κ. Μιχάλης Θωμάτος που παράλληλα διατηρεί τις αρμοδιότητες για τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς και για τη Δημοτική Ενότητα Καμείρου.

Οι αποφάσεις
Η απόφαση για τον Ν. Τσούλλο


Στην Απόφαση για τον κ. Τσούλλο αναφέρονται τα εξής:
«ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουμε τον δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας Νικόλαο Τσούλλο του Γεωργίου ως ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΡΟΔΟΥ (Δ.Ε.) με αντιμισθία, από την κατά τον νόμο δημοσίευση της παρούσης και για ένα (01) έτος, εκχωρώντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες, με εξαίρεση τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες. Αναλυτικότερα:

Α.1. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Διεύθυνσης Εμπορίου, Ενέργειας & Βιομηχανίας (άρθρο 15 του ΟΕΥ) και συγκεκριμένα του τομέα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και της διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων, που αφορούν στο Τμήμα Φυσικών Πόρων, Ενέργειας-ΑΠΕ και Βιομηχανίας, καθώς και την ευθύνη του Τμήματος Απασχόλησης και επιχειρηματικότητας.

Α.2. Ορίζεται κατά τόπον αντιδήμαρχος Δημοτικής Ενότητας Ρόδου, με τις εξής αρμοδιότητες:
• Εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στην εν λόγω δημοτική ενότητα για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη σε συνεργασία και συντονισμό με τις αρμόδιες υπηρεσίες της έδρας και τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.

• Συνεργάζεται με την τοπική κοινότητα Ρόδου.

• Συνεργάζεται με τους καθ’ ύλη αρμόδιους αντιδημάρχους για την έγκαιρη επιχειρησιακή τους δράση στην εδαφική επικράτεια της Δημοτικής Ενότητας Ρόδου.

• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην εδαφική επικράτεια της δημοτικής ενότητας Ρόδου σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία και τον υπηρεσιακό αντιδήμαρχο ή εντεταλμένο σύμβουλο.

• Μεριμνεί για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στη δημοτική ενότητα σε συνεργασία με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς αντιδημάρχους.

Β. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο αντιδήμαρχος που έχει οριστεί από τον ίδιο ρητώς.

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αντιδημάρχου, τα καθήκοντα ασκεί ο δήμαρχος.

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο αντιδήμαρχος που έχει οριστεί από τον ίδιο ρητώς.

ΣΤ. Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου Ρόδου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Η Απόφαση για τον Δ. Καρατζιά


Στην Απόφαση για τον κ. Καρατζιά αναφέρονται τα εξής:
«ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουμε τον δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας Δημήτριο Καρατζιά του Σάββα ως ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ με αντιμισθία, από την κατά τον νόμο δημοσίευση της παρούσης και για ένα (01) έτος, εκχωρώντας του τις παρακάτω αρμοδιότητες, με εξαίρεση τις πειθαρχικές αρμοδιότητες που είναι αμεταβίβαστες. Αναλυτικότερα:

Α.1. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία της Δ/νσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης (άρθρο 20 του ΟΕΥ) πλην των κατά τόπον ρητών εκχωρημένων αρμοδιοτήτων σε αντιδημάρχους ή εντεταλμένους συμβούλους από τις σχετικές αποφάσεις δημάρχου.

Α.2. Την παρακολούθηση και διαχείριση του εξοπλισμού και του στόλου που παραχωρούνται αποκλειστικά για χρήση στη Δ/νση Καθαριότητας & Ανακύκλωσης για την ορθολογική και αποτελεσματική αξιοποίησή τους. Συνεργάζεται με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο για την επικοινωνία της Δ/νσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και με τη Δ/νση Τροχαίου Υλικού & Μηχανημάτων για την έγκαιρη και αποτελεσματική επισκευή και τροφοδοσία εξοπλισμού και οχημάτων. Σχεδιάζει, οργανώνει και προωθεί δράσεις και συνέργειες που αφορούν στις σύγχρονες αρχές της κυκλικής οικονομίας.

Β. Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση της αντιδημάρχου είναι δυνατή οποτεδήποτε και για το λόγο που κρίνει ο δήμαρχος ως όργανο διοίκησης του δήμου, χωρίς την υποχρέωση παράθεσης ειδικής αιτιολογίας.

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος αντιδημάρχου, τα καθήκοντα ασκεί ο δήμαρχος.

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο αντιδήμαρχος που έχει οριστεί από τον ίδιο ρητώς.

ΣΤ. Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου Ρόδου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Η Απόφαση για τον Μιχ. Θωμάτο


Στην Απόφαση για τον κ. Θωμάτο αναφέρονται τα εξής:
«ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Α. Ορίζουμε τον δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας ΜΙΧΑΗΛ ΘΩΜΑΤΟ του Κωνσταντίνου ως ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ με εξουσιοδότηση υπογραφής, ως ακολούθως:
Α. 1. Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση και υπογραφή όλων των αποφάσεων και εγγράφων κατά τη λειτουργία των αρμοδιοτήτων Πολιτικής Προστασίας της ομώνυμης οργανικής μονάδας (άρθρο 9 άρθρου ΟΕΥ) και αντιπροσωπεύει τον δήμο σε όλους του θεσμούς της ελληνικής πολιτείας και τους μη κυβερνητικούς οργανισμούς για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό των δράσεων πολιτικής προστασίας. Μεριμνά για την ετοιμότητα όλου του διαθέσιμου δυναμικού του δήμου, του εξοπλισμού των μηχανημάτων και οχημάτων για την αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης φυσικών φαινομένων. Συνεργάζεται με τις Τοπικές Κοινότητες για θέματα πρόληψης Πολιτικής Προστασίας και αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών.

Α. 2. Στη Δημοτική Ενότητα Καμείρου για την υπογραφή, την εποπτεία και τον συντονισμό, προκειμένου να:
• Μεριμνά για την καλή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην επικράτεια της δημοτικής ενότητας.

• Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

• Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα.

• Εποπτεύει το προσωπικό που υπηρετεί στις αποκεντρωμένες υπηρεσίες της δημοτικής ενότητας και συνεργάζεται με τους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους.

• Εποπτεύει, παρακολουθεί και συντονίζει την επιχειρησιακή λειτουργία συνεργείων και εξοπλισμού στην εν λόγω δημοτική ενότητα για την εξυπηρέτηση της καθημερινότητας του πολίτη.

• Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών κοινοτήτων της επικράτειας της δημοτικής ενότητας για την κάλυψη των αναγκών τους.

Α.3. Ορίζεται αναπληρωτής του δημάρχου – ληξιαρχείου στο Ληξιαρχείο της Δημοτικής Ενότητας Καμείρου, με την αρμοδιότητα υπογραφής ληξιαρχικών πράξεων και επικύρωσης αντιγράφων αυτών σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του δημάρχου ως ληξιάρχου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ο ορισμένος από τον δήμαρχο ληξίαρχος με ΦΕΚ.

Α.4. Υπογράφει κάθε έγγραφο που αφορά τη δημοτική αρχή και ενέργειες ή διοικητικές πράξεις των Αποκεντρωμένων Τμημάτων στην επικράτεια της ενότητας, πλην των βεβαιώσεων μονίμου κατοικίας και πιστοποιητικών δημοτολογίου, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία των αδειών πολιτικών γάμων και την τέλεση αυτών, της λειτουργίας και διαχείρισης κοιμητηρίων.

Α.5. Τη μέριμνα αδέσποτων ζώων συντροφιάς (περισυλλογή, δημιουργία και λειτουργία καταφυγίων κυνοκομείων κ.λπ.) σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και φιλοζωικές οργανώσεις, καθώς και της λειτουργίας του υφιστάμενου Κυνοκομείου.

Β. Ο δημοτικός σύμβουλος εξουσιοδοτείται για την υπογραφή, με εντολή δημάρχου, των σχετικών με τα θέματα που του ανατίθενται εγγράφων, πλην χρηματικών ενταλμάτων και όσων εμπίπτουν ρητώς στην αρμοδιότητα των αντιδημάρχων.

Γ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, αρμόδιος υπογραφών κατά τα ανωτέρω είναι μόνον ο δήμαρχος ή ο ορισμένος αναπληρωτής του.

Δ. Η παρούσα Απόφαση ισχύει έως ανακλήσεώς της, με μεταγενέστερη απόφαση.

Ε. Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου Ρόδου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Ο δήμαρχος Ρόδου
Αλέξανδρος Βασίλειος Κολιάδης»

Διαβάστε ακόμη

Πασχαλινό μήνυμα της βουλευτού Μίκας Ιατρίδη

Ευχετήριο μήνυμα του Αντ. Καμπουράκη

Ευχές του δημάρχου Ρόδου, Αλέξανδρου Κολιάδη για το Πάσχα

Εντυπωσιακοί και μοναδικοί οι επιτάφιοι στο νησί της Ρόδου

Μήνυμα του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου για το Πάσχα

Εις το Πάσχα των ορθοδόξων συμπυκνούται ολόκληρον το μυστήριον και ο υπαρξιακός πλούτος της ευσέβειάς μας

Μητροπολίτης Ρόδου: Ο αναστημένος Χριστός να ειρηνεύσει τις ψυχές μας και τον κόσμο

Συνεδριάζει στις 10 Μαΐου η Δημοτική Επιτροπή Ρόδου