Σε κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Λέρου

Σε κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Λέρου

Σε κινητοποιήσεις προχωρούν οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Λέρου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1090 ΦΟΡΕΣ

Να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις και να αγωνιστούν μαζί τους για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο Νοσοκομείο Λέρου ζήτησαν οι εργαζόμενοι του Θεραπευτηρίου από τους εκλεγμένους της Τοπικής Διοίκησης και τους κατοίκους του νησιού κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (σ.σ. στις 11.05.2024).

Τόσο η ΕΙΘΕΛ (Ένωση Ιατρών Θεραπευτηρίου Λέρου) όσο και η Ένωση Υπαλλήλων του Θεραπευτηρίου, οι οποίες και είχαν τη πρωτοβουλία για σύσκεψη φορέων και στη συνέχεια τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, προγραμματίζουν μεγάλη συγκέντρωση τις επόμενες μέρες «για ένα δημόσιο Νοσοκομείο που θα προσφέρει υπηρεσίες δωρεάν, σύγχρονες με μοναδικό όριο τις δυνατότητες της επιστήμης και της τεχνολογίας».

Παράλληλα κάνουν λόγο για «παντελή εγκατάλειψη του Ιδρύματος λόγω υποχρηματοδότησης, έλλειψη συντήρησης κτιριακών εγκαταστάσεων, που κλείνουν έναν αιώνα ζωής, καταδεικνύοντας την πλήρη αδιαφορία των κυβερνώντων για την ασφάλεια εργαζομένων και κατοίκων».

Τα Σωματεία Εργαζομένων προτείνουν:
• προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, με βάση το οργανόγραμμα και τις υγειονομικές ανάγκες που πληθυσμού,
• μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων
• επαρκή στελέχωση του ΕΚΑΒ
• στελέχωση της κλειστής δομής προσφύγων και
• δημιουργία ΜΕΘ και ΜΑΦ στα Νοσοκομεία του Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου.

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου (στις 11.05.2024) αποφασίστηκε η σύσταση τριμελούς Επιτροπής που θα επισκεφθεί τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, προκειμένου να συζητήσουν τα προβλήματα του Νοσοκομείου και να δοθούν άμεσα λύσεις.

Διαβάστε ακόμη

Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου: Χρηματοδότηση 5,96 εκατ. ευρώ προς τον δήμο Λέρου για έργα υποδομών και αναβάθμισης υπηρεσιών

Βασίλης Υψηλάντης: Εξασφάλιση €6 εκατ. για σημαντικά έργα στη Λέρο

«Έφυγε» από τη ζωή ο πρώην δήμαρχος Λέρου Ιωάννης Μαυρουδής

Συμμέτοχη του Μπελλένειου γυμνασίου στο πρόγραμμα Erasmus+: «Λέρος – Σαμπάουντια: μια ιστορία δύο πόλεων»

Λέρος: Εντοπισμός και διάσωση 31 αλλοδαπών και σύλληψη του διακινητή τους μετά από καταδίωξη

Λέρος: Νεκρός 60χρονος ψαροντουφεκάς

Λέρος: Στο νοσοκομείο 81χρονος μετά από πτώση σε ιστιοφόρο – Πρόστιμο στον κυβερνήτη του σκάφους

Το Μπελλένειο Γυμνάσιο Λέρου ξεχώρισε στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας